nedjelja, 31.01.2010.

WORLD IN MY EYES

Čitam ono što sam prije pisala
(To sam stvarno ja??)
Ne sjećam za koga su koje riječi napisano
(Je li to vrijedilo?)
I sada opet pišem,kada nema njih
(Je li to ikada bila stvarna podrška?)
Moje riječi čitaju drugi ljudi,oni koji me ne znaju
(Razumijete li?)
Nakon toliko vremena.
(Ne mogu izdržati.)

****

Svađe.
Prepiranje.
Je li mi to prekidamo?
Ne.
Suze.
{.Trebaju nam prijevodi.}
Izgubili smo se po putu.


Kraj??
.Ne.

Još si tu.
.više od njih.
{Verujem/Neverujem.}
Kad zakaže sve.
Istupiš iz gomile.
spasiš me.
{thank you}

Tvoj glas.
Ton.
Pogled.
{prati me}
Kad te sanjam,odmorim se.

Toneš.
Ne,ne toneš.
Držim te ja.
(razvaljujem i tuđe umove,tako i tvoj.
tu i tamo,izgubim se..)
Ne dam te.
{ima neka tajna veza}


Ako odem,nastavljamo li igru?
Ako odem,volim te-ostaje li?
Ako odem,nastavljamo li mi?
{par stoljeća,sjećaš se? :)}

-mrzim rastanke-



17:43 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.