petak, 25.04.2008.

POSVUDA SU TVOJI TRAGOVI..




Zima je, decembar, mokri snijegovi
Svuda su tragovi tvoji ostali
Na tren pomislim, nisam ni za sta
Nikad gore godine, duso, vjeruj mi.


Sjecanja me bole sva, moja ljubavi
Sibaju me vjetrovi, modri vjetrovi.
Zauvijek tvoj (tvoj) ...
Zauvijek tvoj (zauvijek tvoj) ...


Sjecam se, ti i ja, moja jedina
Pamtim sve, ti i ja, plave ulice
Mjesec svud oko nas, a ti ljubis me
Topla si, drhtis sva, da li sjecas se.


Stajala si tu kraj mene, sva u suzama
Kao srna uplasena, zbunjena.
Zauvijek tvoj (tvoj) ...
Zauvijek tvoj (zauvijek tvoj)
...





Zašto to ne nestane?
Zašto sve jednostavno ne ispari?
Zašto ne ostane zgaženo ko i sve ostalo u mom životu?
Zašto kad stisnem delete u mojoj memoriji sistem se sruši?
Koji kurac??
Di idem?
Kud se krećem?
Šta radim?
Lutam...
Između jave i sna
Imaginacije i realnosti...
Postojim/nepostojim
Ma u kurac i sve!
U redu sam..
Samo me sjećanja ubijaju...
Guše me...



Nisi ti bio vrijedan odlaska vjeruj mi ...

Ti si bio savršenstvo...
Sasvim smiren..
Nasmijan..
Zračio si pozitivom...
A sad te nema...
Ko mjesec kad se sakrije iza crnih oblaka
Nema te...
Kažu da On uvijek uzima najbolje...
Žao mi je što se nikad više nećemo sresti...
Oprosti...





Photobucket




Sjećam te se...Slike u mojoj glavi izgledaju toliko živo...Ne idem više na stara mjesta...Ne gledam na ista mjesta...Kad prolazim kraj njih hvata me jeza...
Hladnoća...
Mada želim da je sve kao i prije ali
Nije...
Ne može biti isto...Tebe nema!A nema ni njih...Nema ni nas...Mrzim to!!!
Mrzim taj kafić i to šta svaki dan moram pogledati prema njemu
I mrzim ono mjesto na trgu ispred tog kafića na kojem ste onda sjedili
Vidim te..
S leđa...
U plavoj majici..
Vas trojica...
Ne vidim ti lice..
Ne mogu...
I tako svaki dan..


A onda uđem u svoju sobu..Plavi zidovi
Smirujuće...
Gasim svjetlo i zavlačim se u krevet..Sklapam očiA onda-kaos!!
Počinje...Krvavi ples...Leševi plešu valcer...Sablast..
Ne želim to!!!
I budim se...Opet zgažena...Opet umorna...Plačem...Jer te nema
Jer nisi tu,a ja te vidim..A ja te osjećam...
Jesi li to ti?Ili se netko treći poigrava sa mnom?Ne znam...
Ali te osjećam...
Nekako čudno...
Nestvarno..
Ne znam kako?


A nisam te toliko ni poznavala...
A želim da si tu...
Otići ću tamo..Jednom..
Uskoro,nadam se...
Samo da vidim još jednom onu sliku...
[Mladog vatrogasca u uniformi...]
Možda poslje bude bolje...
[Znam da hoće...]
I neću ti sada reći zbogom...
Josh ne...


21:39 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.