subota, 19.04.2008.

PREKINI!!!!

DOSTA!!!!


Photobucket

Ne želim te tu!!!Dosta...Pun mi je kurac svega!!!
Zašto me ne puštaš??!Zašto me još držiš??!Pa ne trebaš me!!!
Moj um nije više toliko zatrovan...
nije više leglo tame i idiotizma...Ne mogu više..Ne mogu..
Pusti me da mirno odem..Da prijeđem na drugu
stranu ulice...
Molim te pusti me...Pusti me...
Pusti me da ne sanjam..
Da mirno ležim sklopljenih očiju odvojena od jave..Pusti me da
me jutrom bude cvrkut ptica a
ne luđački ritam moga srca...
Pusti da me jutrom umiva hladna voda,a ne suze iz mojih očiju...

Photobucket

PUSTI ME!!!

Ne radi mi to!!!Ne odvlači me...Ja više ne mogu!!!Ne mogu gledat
lica mrtvih...Ne mogu gledat krv...Ne mogu gledat to šta
od mene radiš!!!

NE MOGU!!!

NE ŽELIM!!!!!!!


Ne progoni me...ionako ću kasno shvatiti sve...Nemaš koristi od mene...
Ne usađuj strah u mene...Nemoj...Ne diraj njih...Nemoj molim te...
Jer dosta mi je...Dosta mi je neprospavanih noći...
Dosta mi je svega...



ono sto me stalno plasi zvuci poznato
mozda ne razumijes
ali
...



NEMAM SNAGE...

Ja sam istrošena roba...Ne postojim kao nekada...Nema me...
I vratit me ne možeš!..Ja kriva zato nisam...




razuzdanost histriona blisko odzvanja
neka drugi broje krizeve






Photobucket


PUŠTAJ ME!!!

Ne želim te!!!
Gubi se!!!
Pusti me...
Molim te...
Ostavi me..


10:14 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.