srijeda, 16.04.2008.

{NEBULOZNO ALI SA STILOM}


Vraćam se...Opet uskačem u onaj svoj stari film..Napokon sam ja!Ide mi..hvatam konce,spajam krajeve...{Nadam se da je i njemu tako}..Idem dalje...Vrijeme je..Za mene je određeno nešto drugo..Ja..Ja moram dalje..
Vrijeme je da ostavim sve to..Da jednostavno..Krenem dalje..
Sad sam se trgnula..Došlo mi je sve napokon u glavu.Imam neke svoje ciljeve i odlučila sam ići prema njima i na tom putu mi se nitko neće ispriječiti!Ne i ovoga puta...

Photobucket




{I...Ovaj blog-ide mi na kurac!!!}


[Bikers are on the road again..naughty]






Do it now
You and me baby ain't nothing but mammals
So let's do it like they do on the discover channel
Do it again now
You and me baby ain't nothing but mammals
So let's do it like they do on the discover channel
Getting horny now


Photobucket


{smijehzuborofl}


[Ta stvar je stvarno thumbup]


aj aj dosta...
odlazim...


Getting horny now!cool


15:44 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.