Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

ponedjeljak, 07.05.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dobro došli na marendu!

Ovoga vikenda nisam bila doma.Malo sam
odmarala u malom,jednom od za mene najljepših
gradova uz more.Sigurno mnogi od vas nikada
nisu bili u Novigradu i iznenedaili bi se da ga vide.
Prekrasno uređeno,čisto,rascvjetalo,mirisno i
mirno mjesto,a ovih dana i puno djece iz cijele
Hrvatske.
Ovdje se od 05.05.-12.05.održava škola
stvaralaštva "Novigradsko proljeće" za kreativnu i
nadarenu djecu.Toliko osmjeha,veselih priča i volje
za radom,toliko pozitivne energije ovih dana nigdje
na svijetu nećete pronaći.
Moja Mlađa je pozvana već
drugu godinu da učestvuje u radu njihovih radionica ,
a i ja se rado uključim,jer djeca su izvori ideja i
treba im pomoći da ih pravilno usmjere.Rad s njima
mi je veliki užitak.
Ovoga tjedna ću često tamo svraćati,a svima koji
su u mogućnosti preporučujem da obavezno svrate
ovaj vikend u Osnovnu školu "Rivarela" i pogledaju
šta će sve napraviti dječija mašta.Iznenaditi će vas.

Mene je ,moram vam priznati zatekla i jako rastužila
vijest o iznenadnoj smrti Đorđa Novkovića.Još prošle
subote gledala sam ga kod Zuhre u emisiji u povodu
40 godina rada i podsjetila se na neke njegove hitove.
Sjetila sam se kako smo,u vrijeme poslije moga
sedmog razreda,provodili ljetne večeri u Vrsaru,gdje je
u tamošnjoj školi,društvo "Naša djeca"dovodilo djecu
iz cijele zemlje na more,a mi smo svake večeri ispred
škole puštali ploče i imali svoje plesnjake.Naravno
non-stop se vrtila ploča Pro arte,oni su onda bili
omiljeni našoj generaciji,uz Indekse i Tešku industriju.
Ja sam se to ljeto prvi put zaljubila,u jednog malog
plavog,a tri druga zaljubila su se u mene.Bili su to
veseli dani moga djetinjstva.

Dosta je važnih događaja u mom životu vezano
uz glazbu Đorđa Novkovića i sada sam tužna.
U zadnje vrijeme sve više dragih ljudi odlazi u ovim
preranim godina za odlazak.Ako se umire u ranim
šezdesetima (moji roditelji su isto otišli u 61-oj god.)
onda sam ,moram vam priznati jako uplašena.Toliko
planova i želja oko mene,a te godine i nisu više tako
daleko.Noćas sam dugo prebirala po mislima i srcu.
Napisala Pokus za Vas u Tvornici i budna slušala
ptice kako veselo pjevaju cijele noći.Život je stvarno
čudna i nježna biljka.Treba ga živjeti svaki dan ,
punim plućima i srcem.

"Sanjao sam da bi život trebao biti radost.
Probudio sam se i shvatio da je život napor.
Radio sam i uvidio da je u naporu radost."
R.Tagore

Marenda je danas jednostavna.Imam posla
oko kuće,ova kiša je donijela osvježenje i sada korov
raste na sve strane,a malo ću i gnojiva razbacati
po travnjaku da bude ljepši i bujniji.

Bilo bi mi drago da svratite pa da uz
pečeno pile,krumpiriće i puno salatice još malo
popričamo.

Želim vam lijep dan s osmjehom.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 09:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered