Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

ponedjeljak, 02.04.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sjedeći oko ognjišta,uz ćripnju
(peku) s ostacima žrtvovane teletine,
koju smo smazali s najvećim užitkom,
pričali smo dogodovštine zadnjih
dvadesetak godina našega prijateljstva.
Atmosfera je bila jako nabijena dobrim
vibracijama.Sve je bilo baš onako kako
treba,po mjeri našega malog društva.A
kada je u sitne sate na stol stigla kokos
torta sa bogatom kremom od čokolade
i maslaca i rashlađeni šampanjac svima
je lice već imalo onaj blaženi izraz.
Sve je to dovelo i do prijateljskog rastanka
uz razmjenu poljubaca i tradicionalni
upit:"Treba li pomoći oko pranja suđa?
Ma tko pre suđe u tri ujutro?...
Nasmijani ,naši gosti su se zadovoljni
uputili kućama ,a i mi u postelju.Trebalo
je sutra ustati i nastaviti sa životom,
kao i ove dvadeset dvije godine do sada.
Ne možemo se požaliti,život nas nije
mazio,ali se ni mi nismo dali.
Neka tako i ostane.

Dobro došli na marendu!

Lijepo sam vas pustila da zaslinite
uz pogled na jučerašnji post,a danas ste
baš mislili početi sa..kruhom i vodom,jer eto
ponedjeljak je dan kada svi započinju sa
dijetama.Nije mi jasno zašto baš na ovaj dan,
jer ako je odluka jaka svaki dan je dobar,a
ako nije jaka onda tu ponedjeljak i početak
tjedna i onako neće pomoći.
Ja nisam sklona tom načinu mučenja sebe,
ipak ja sebe volim i poštujem pa to reguliram
pazeći šta jedem i kada...Istina sada ću morati
puno više da pripazim,jer je ova zima bila baš
onako po mojoj mjeri pa sam si ispunjavala
puno kulinarskih želja,a kako meni ništa nije
teško to se danas i primjeti...
Po pristiglim komentarima,vidim da nas ima
još ovakvih i to mi je drago čuti.Moram primjetiti
da su i vaše trpeze bile bogato opremljene i da
se s guštom uživalo u dobroj hrani.Drago mi je
što je primjećen svaki detalj u našoj maloj
konobi.Ona je naša mala oaza od svakodnevice.
Kad otvorimo njezina vrata odmah se osjetimo
sretnijima.Toliko je tu lijepih trenutaka provedeno ,
toliko fine hrane pojedeno i toliko osmjeha
izmamljeno da bi je trebalo zakonom zaštititi.
Još je uvijek u fazi ..nadogradnji..uvijek može bolje,
ljepše...Ono u desnom uglu,obloženo je posebnim
sivim kamenom,a tu je i stari kameni lavanj,za prati
suđe,sada je pun dekoracija,jer već nekoliko godina
tražimo starinsku mjedenu slavinu...pa da ga
stavimo u upotrebu...Mi smo skromni ljudi ali
volimo detalje,malo i na pravom mjestu.
Dodaću slikicu da se bolje vidi..a fotić tek
istražujem...čudo tehnike..Sony DSC-W55.
Ima puno mogućnosti,a pošto sam ja
žena u godinama malo će potrajati dok se
ne upoznamo ,ali vi će te prvi vidjeti napredak..

Mora da ste već dobrahno ogladnili?
Danas spremam juhu od šparoga,
od onoga tvrđeg dijela,a od onoga lomljivoga
dijela rižoto.Kada se na to nariba kozijega sira to
vam je tako dobro da bi i bogovi jeli.
A za desert danas jagode sa šlagom,
pa neka svrati tko želi.Moja su vam vrata
uvijek otvorena.
Budite mi nasmijani,jer sreća ulazi u
dom gdje čuje smijeh.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 10:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered