< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us (nažalost, pesek nije moj...)








Super blogovi...

(po abecednom redu, da ne bi bilo zamjerki)

Black Drop =)

Holly =)

Lea =)

Loođakinja =)

Lucky girl =)

Masha =)

Shee =)

Tajnine Tajne =)

Image Hosted by ImageShack.us

Moja trenutna opsesija
Internet (kad mi nije??) =))

Hit Counter
Hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Kelly Clarkson


Avril Lavigne

O meni

Zovem se Tanja, imam 15 godina i živim u Zagrebu.
Naj glazbeni stilovi su mi pop-rock, hip-hop, rap i r'n'b. A naj glazbenici: Avril, RHCP, Blue, Kelly Clarkson, Girls Aloud... Ne slušam domaću glazbu!!! nono

Image Hosted by ImageShack.us

Definitivno naj sport mi je košarka (ex Cibona VIP rox!), iako nisam baš fascinantan talent...

Image Hosted by ImageShack.us

Naj glumačke zvijezde: Jessica Alba, Natalie Portman, Alyssa Milano, Jim Carrey, Josh Holloway....

Image Hosted by ImageShack.us

Na TV-u volim pogledati Simpsone i sve one fora serije, kao npr. CSI: New York, Navy CIS, Seinfeld, Kućanice, Izgubljeni, Stažist, Čarobnice, Rodney, Pravi poziv i slično.

Image Hosted by ImageShack.us

Svoj stil oblačenja bih opisala kao sportsko-casual, a naj boje: crvena, plava, roza i crna.

Image Hosted by ImageShack.us

Naj pića: Pepsi Twist, Cockta, Schweppes, bambus, Sprite, Cedevita

Image Hosted by ImageShack.us

Neispunjena želja: imati psa

Image Hosted by ImageShack.us

Naj pisac: jedan od najdražih - R.L.Stine!

Image Hosted by ImageShack.us

Što više reći?


HardCore Blogger Queen Alert!

Moja CD kolekcijica

bold - najnovije

1) ALICIA KEYS – Songs In A Minor
2) ATOMIC KITTEN – Ladies Night
3) AVRIL LAVIGNE – Let Go
4) AVRIL LAVIGNE – Under My Skin
5) BLACK EYED PEAS – Monkey Business
6) BLAZIN' SQUAD – Now Or Never
7) BLUE – All Rise
8) BLUE – One Love
9) BLUE – Guilty
10) BRITNEY SPEARS – Oops!... I Did It Again
11) CAESARS – Jerk It Out (singlica)
12) DESTINY'S CHILD – Survivor
13) ENRIQUE IGLESIAS – Enrique
14) EVANESCENCE - Fallen
15) GERI HALIWELL – Scream If You Wanna Go Faster
16) GIRLS ALOUD – Sound Of The Underground
17) GIRLS ALOUD – What Will The Neighbours Say?
18) GIRLS ALOUD - Chemistry



19) HILARY DUFF - Metamorphosis
20) HIM – Dark Shadows And Brilliant Hightlights
21) JENNIFER LOPEZ – J.Lo
22) JUSTIN TIMBERLAKE – Justified
23) KELLY CLARKSON - Breakaway
24) LINDSAY LOHAN – Speak
25) MAROON 5 – Songs About Jane
26) NO ANGELS – Now... Us!
27) PINK – Missundaztood
28) PINK - I'm Not Dead



29) RED HOT CHILI PEPPERS – By The Way
30) RED HOT CHILI PEPPERS - Stadium Arcadium



31) SHERYL CROW – C'Mon C'Mon
32) SOPHIE ELLIS BEXTOR – Read My Lips
33) t.A.T.u. – 200 Km/H In The Wrong Lane
34) VANILLA NINJA – Traces Of Sadness



+ još 8 mix CD-a


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

26.08.2006., subota

Samo da se javim i napišem par gluposti....

Aloha!

Evo nečeg novog thumbup - novi post, zamislite!

Niš nema posebno novog... Jučer sam bila u tzv. shoppingu za školske knjige (yuck!)..... uh, hladno mi je, moram po čarapice... aah, sad je toplije smijeh... No, dobro, uglavnom, bila sam u antikvarijatu i skoro sve sam knjige dobila tako da sam više-manje gotova s tom gnjavažom. Woo hoo! Barem mi je kupovanje bilježnica zanimljivije, al koga, kvragu, zanima ovo što pišem???

Nego, bila sam u antikvarijatu da uštedimo na knjigama, kao što ćemo morati štedjeti na svemu ove godine. Naime... totalno preuređujemo kuću, već imamo novi krov, a početkom sljedeće godine ćemo ju i ofarbat tj. ne mi, nego radnici al dobro... I sve to košta, a mi baš nismo bogznakak bogati. Zbog toga......... ŠMRC.......... sljedeće godine vjerojatno ne idem na more!!! Image Hosted by ImageShack.us Ako ništa drugo, imam Jarun, ali to nije mooorrreeeeee..... ŠMRC

Ah....

Sljedeći tjedan planiram otić u kino (nakon... hm... godinu i pol?!?!?!? - znam, nisam normalna) s frendicama, ali se dvoumim između dva filma - ONA JE NAJBOLJA (teen komedija koja mi izgleda smiješna do bola) i KUĆA NA JEZERU (ljubavna drama koja mi izgleda mistično i tužno i zanimljivo).. Hm.. Nešto od toga ćemo pogledat sad u kinu, a nešto ćemo posudit kad izađe na DVD. Imate li prijedlog?

A sad opet za srećicu: jooj, nisam ti ja baš najbolja u preporučivanju. Ipak te ovako ne poznajem pa ne bih znala voliš li baš sve isto kao i ja. Ali, recimo, knjige koje su mi se najviše sviđale (izuzet ću Stinea) bile bi Lola Rose, Adrian Mole (mislim da je to ona, kad je imao 13 i 3 četvrtine godina hehe), Zaljubljene cure, Cure u suzama (još onaj jedan nastavak, ne mogu se sjetit imena, a Cure kasno izlaze nisam uspjela nabavit), hm.... ne znam više. A naj filmovi bi mi bili: Mrak film 1 i 2, Ace Ventura 1 i 2, Dozvola za brak, Opasne djevojke, Shrek 1 i 2, Spider-Man 1 i 2, Austin Powers 1 i 2, 10 razloga zašto te mrzim, Kako izgubiti frajera u 10 dana, Srcolomke, triler Ispod površine, s Natalie Portman su mi dobre drame Samo ne tu i Tamo gdje je srce... Jooj, znam da postoje još neki zakon filmovi, ali mi sad ni u peti nisu.... Valjda te nisam zadavila s ovim svim filmovima, rofl.

I sad moram ić, uskoro će Pravi poziv =), a prije toga ću skoknut do vaših cijenjenih blogića pa da ostavim koji komentar!

Pusa svima!! mah