U Zemlji Izlazećeg Sunca

15.09.2006., petak

Kinyobi desu!

Stigao je i petak! Ovdje je nevjerojatno kako brzo dani prolaze. Ni ne okreneš se a vikend je pred vratima. Samo je problem što vikend proleti i brže nego tjedan, pa smo opet na početku.

Ovaj vikend nije baš obećavajući glede vremena - najavljuju čak i neki tajfun, ali će na sreću (barem prema prognozi, koja je ovdje 99.95% točna) proći dosta daleko od nas u Yokohami.

Ipak zbog onih 0.05% planiramo indoor aktivnosti! Sutra u jutro idemo na neko "očajavanje" sa jedine mi žene kolegama s Japanskog. A poslije, Sumo-desu!

Ovaj mjesec je sumo turnir u Tokyu. Nevjerojatno iskustvo, puno bolje nego što uspiju pokazati na eurosportu i drugim programima. Borba traje par sekundi, ali mene oduševljavaju svi oni rituali prije samog početka. O tome nakon povratka!

Cijena ulaznica - prava sitnica 4800 YEN-a, ili 240 kuna po osobi. A to su sjedalice na drugoj etaži. Prva etaža po nekih 8000 YEN-a bila je danas rasprodana. A za prave ljubitelje postoje i boxovi za po četiri osobe koji koštaju 36000 YENa i nalaze se u neposrednoj blizini ringa.

Iskreno, ne bih tamo ni da mi plate! Veličina boxa bila bi nedovoljna za mene samoga, kad bi se lijepo raširio, ali opet ne garantiram da mi ne bi bilo tijesno. E sad zamislite 4 osobe, sjede na koljenima, 3-4 sata, ne možes se dignuti jer ćeš smetati onog iza sebe, a noge bole do bola!
Osim toga, i da mi plate, ne bih si život izlagao opasnosti. Možda je to ovdje i velika sreća (kako što je kod sreća kad ti se golub po...re na košulju (nećeš ti sreće), ali ja baš ne bih volio da se gromada od 150 i više kila, u slobodnom padu nađe u mojem krilu! A između tih jadnika koji su kupili boxove i ringa, japanski dohyM (ő) nema baš nikakve zaštite.

Uglavno, nas ćemo dvoje sutra biti dovoljno daleko, da vam sa sigurnošću možemo garantirati da ćemo se sretno vratiti kući sa novim vijestima.

Pozdrav iz Zemlje Gdje Je Već Sunce Poodavno Zašlo!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.