Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



ponedjeljak, 22.10.2012.

Prisluškivanje

Već dugo živimo u miniunijskojdržavi na 4 kata, gdje je samo jedan gazda, od prizemlja do krova.
Najbogatiji!
Mi kao najbrojniji narod miniunijskedržave, nemamo nikakvo pravo odluke, a imamo sve obveze.
Plaćamo račune, održavamo red, čistimo, recikliramo.
A bogme se i ulizivamo Sveglavnoj.
Pravimo joj frizuru, piturajemo, čistimo prozore, skupljamo lišće, idemo u dućan!
A znamo li mi što dobijamo za sav svoj trud?
Ne znamo?
Naravno da ne znamo!
Sveglavna sutra može kapitulirati od života, a da sve ostavi manje brojnim narodima koji prebivaju u mud-u.
Mi se moramo osigurati!

Podignem praznu čašu u vis i uzviknem:
U čaši je spas!!!

Najbrojnije članstvo blijedo gleda u mene, naglo prekinuto u gledanju TiVija.
?!?
Daj materi vode-poletno će, zavaljen, zakoniti.
Ma kakve vode?! - zbunjeno prekinuta izgubim nit govora.
Pokaže prstom u čašu- A da koji kurac će ti čaša?
Ajmeeee, pa jebateled, komu ja govorim, sluša li mene iko!
Ovo dragi moj nije čaša!

Pogledam podignute obrve oko mene.
Ovo je Mjera! - obasjam ja zbunjeno slušateljstvo osmjehom otkrovenja.
Ahaaaa, a šta mjerimo? - najmlađi stanovnik smanji zainteresirano ton na daljincu.
Sigurnost mjerimo, eto šta mjerimo!- tresnem čašom o stol- Poslušajte me!
Pa nastavim:
Od sutra, dana tog i tog, godine gospodnje te i te, mi gospodo moramo osigurati svoju sigurnost!
Sveglavna, Bog joj da zdravlje zasad, još uvijek nije prepisala ništa u kući ni na kojeg člana. Kako ovoga dijela mud-a, tako i druga dva, manje brojna dijela.
Pri tomu se mora imati na umu, da postoji još jedan dio mud-a koji će jednoga dana biti višak, u kojem sada prebiva Sveglavna.
Stoga je to slobodna zona za makinacije, špekulacije, mito, korupciju i kriminal!
Mi
- naspem malo vode u Sigurnosnu Mjeru i gucnem- dakle, mi moramo znati kako i pod kojim uvjetima, taj dio mud-a može pasti u naše vrijedne i poštene ruke!
Zašto bi mi kao najbrojniji narod mud-a prepustili stvari slučaju?
Zašto se mi ne bi osigurali da nitko nikog ne potkupljuje, ne nagovara, ne vabi i ne mami, osim nas, i iza naših leđa osigurava sebe i svoj narod?
Stoga, od sutra, počinje akcija prisluškivanja informacija čašom, a potom korupcija!
To bi bilo skraćeno, ček da na prste... P..I...Č...K...no dobro....
Da pojasnim.
Vas troje
- uprem prstom u potomke- dobit ćete raspored prisluškivanja i čašu!
Čaša ima u svakom trenu biti pritisnuta na pod, otvorom okrenuta prema stanu Sveglavne i svaki razgovor ima biti zabilježen.
Svaki zabilježeni razgovor ima biti okrenut u našu korist.
Ako glavna poželi ptičjeg mlika, mišmo joj ptičjeg mlika pribavit. Korumpiraćemo je samo tako!
Na kraju mjeseca šmo joj zdipit telefonski račun i ćirnit ispis poziva, da znamo jel zvala odvjetnika za oporuku!
To nije, ponavljam NIJE, zakonom kažnjivo. Sigurno i onaj u Essenu ima moj ispis.

A šta ću ja radit?- upadne zakoniti.
Ti ćeš bit nadzorni organ PIČK-e, ka šta si do sad bija nekorisni organ mud-a - nakesim se zlobno.
Onda, jesmo se dogovorili, od sutra blokić u ruke, čašu na pod, slušaj i zapisuj!
Ja sam odgovorna za konačne rezultate.


Dnevnik Akcije PIČK:

-Mjesec i pol dana trajala je navedena akcija.
Potomac1, 2, 3 uredno su izvršavali svoje dužnosti.
Ja sam se bogme istrošila i satrla, ali korupcija je napredovala velikim koracima.
Svaka želja uhvaćena čašom, ispunjena je bez zadrške.
Ako sve bude po planu, sljedeći ispis poziva pokazat će da smo postigli zadani cilj, i uhvatli željeni dio mud-a!

Predala sam blokić, sa samozadovoljnim osmjehom, Nadzornom organu.
Vratio ga je za 20 minuta, podcrtavši neke djelove, debelim markerom.


Akcija PIČK
dne. 21.09.'12

15h 09 min...Prisluškivana subjektuša je upravo govorila susjedi kako joj se jede štrudel od jabuka.
potomac3


Akcija PIČK
dne 26. 09.'12.

10h 57 min.... Subjektuša se žalila susjedi kako ništa ne održavamo, pa je eto "biciklo od malog cilo pokidano i da to bi tribalo popravit."
potomac3

Akcija PIČK
dne. 01. 10.'12.
16h 07 min
... Subjektuša kaže poštaru da joj je "milo gledat kako joj unuk hoda u starim patikama i da đava mu odnija mater, ima za duvan nema malom za patike"
potomac3

Acija PIČK
dne. 10.10.'12.
12h 47 min
.... Subjektuša me zasutavila na povratku iz škole i pitala zašto nikad ne idem s prijateljima u fast food i da tribam se malo družit s prijateljima.


Akcija PIČK
dne. 17. 10.'12.
14 h 33 min.
.. Subjektuša kaže da sam puno smrša i da bi mi tribalo davat za marendu svaki dan barem 10 kuna.
potomac3


Na kraju je Nadzorni organ dopisao:
Ovime ovaj Organ ukida akciju, stječe ponovni nadzor nad ovim dijelom mud-a i zaključuje da si preveslana kao PIČK-a.



| komentari (45) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin