Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



ponedjeljak, 13.08.2012.

Za 8,5 minuta

Želiš biti popularan?

Želiš imati više stila?

Želiš biti duhovit/a?

Želiš... nastavi niz?

AUDICIJA!


Nedilja je, sve prazno, a naslovi na blogu haer sugestivni.
Ja sama doma, fešn guru sam na dnevnik haeru.
Mora da mu je dosadno kad svi ti oznojeni muški igraju rukomet, vaterpolo, trče, plivaju, skaču, a on ćuli na dnevnik.haeru i čeka da netko dođe i prizna da je nekul, bez smisla za humor, bez stila....
A moj stil nediljom u kući je ... pa procijenite sami:
- suknja, od sirovog pamuka, sa dva razreza za svaku nogu naprid i botunima.
- crna majica na špaline, sa par dekorativnih crvenih fleka od klora.
-frizura ptičje gnijezdo na vrh glave, poduprto crnom šnalom štipalicom, nimalo fešn.
-japanke
-šminka-ništa nula nada zero u pet neodoljivih nijansi.
Sve u svemu, styl - propuh
Fešn guru bi mi baš i moga dati neki mali savjet.

I tako ja uhvatim za kvaku i otvorim fešn guru/dnevnik.hr
-Želite biti popularni, omiljeni u društvu i imati puno stila? Mi imamo rješenje!
A e...

Tek što sam ušla, kadli izleti Boris, u tamnoplavom odijelu i kravati i uperi prst u mene.
-Ja sam Boris Banović, a ovo može biti vaših 8 i pol minuta slave.
Ha?! - stanem zatečena i zblenuta.
-Svi vi koji ste hrabriji od ostalih i željni učenja - nastavi on upirati prst u mene.
Evo ga, pomislim, već sam napredovala.
Hrabrija sam od ostalih, a već sam i nešto naučila.
NIJE nepristojno upirati prstima u ljude, a godinama su me učili obrnuto.
Vidiš! Jebala vas škola, pristojnost i svoj kruh, ogorčeno skupim usta da ću pljunit na pod, ali se u zadnji tren sitim da bih mogla ispast neženstvena, a i nije kul pljucat po tuđim stranicama.
Ili je? Jebate sad više ništa ne znam, stavovi su mi poljuljani iz temelja.
-Ako ne znaš kako uspjeti biti kul, postani moj frend sveznadar- klimne on glavom u mom smjeru, kao da je primjetio moju pljuvačku nedoumicu.
Naglo progutam i uspijem klimnuti glavom, mozgajući nad onim sveznadar.
Šta li mu to dođe u pizdu strininu.
Ali on nastavi...
-Ako preživite moju torturu, oduševit ćete- i tu pruži prste i počne nabrajati- prijatelje, neprijatelje, poznanike i svoju obitelj svojom novom osobnošću- iskrivi facu kao da nabraja žohare, muhe, tarantele i guštere.
Ono baš je složija kul facu.
Vi vil, vi vil, fak ju!
Taman je zinuo da će nastavit dalje, kad ja smognem hrabrosti
-A što točno mislite pod tortura - zaustim pomalo tiho, da se ne bi naljutija pa mi zalupija dnevnik.haer u facu.
-Za početak - reče on i pogleda me iznad sunčanih cviksa - pogledajte se na što ličite!

Možda nisam bio najbolji učenik, al definitivno nisam ni izgledao kao da me oblačio Modni mačak.
Ok, morate biti i malo pametni.
Ali to što vi furate na sebi, to je, ne bi vjerovali, čisti blam.
Živimo u vremenu gdje rijetko tko ima dvije šanse za ostavljanje prvog dojma i ako jednom pogriješite, gotovo je!

U meni odjednom zavrije dalmatinski dišpet, da će me taj lik, malo pametan, proglasiti glupom na prvi pogled.
Taman sam htjela zaustiti da se očito vidi da nije bio najbolji učenik i da jeba ga onaj ko ga stavija na televiziju, s tim nepravilnim naglaskom, kadli on nastavi.
-Biti cool i popularan u školi, na poslu, u društvu prijatelja pa čak i među familijom ključ je koji vam danas otvara sva vrata - zaključi on ozbiljno.
Šta on zna šta je obitelj, koliko djece ima, gdje je on kvragu ikada radio?
I uostalom, koja vrata, kad sam već sva otključala.
Pa ja sam samo došla po modni savjet.
Ne po filozofiju ispraznosti.
Ali prešutim to. Tko mi kriv, sama sam došla...
-Za razliku od moje mladosti gdje nije bilo interneta, facebooka i twittera (a kao u mojoj je) - nastavi on baljezgati - danas vas jedna greška može skupo koštati. U virtualnom svijetu vaše blamaže žive zauvijek!- poentira usklikom.
-Jebate pa ovaj je bija na mom blogu - promrmljam sebi u bradu.
-Jeste nešto rekli- upita me strogo, skidajući cvikse.

- Ma jok, fešngurac, ekskjuzmi na smetnji.
Upravo sam shvatila što me cijelo vrijeme muči.
Pao si na prvom dojmu, i uprskao 8,5 minuta slave.
Nisi proša!



| komentari (52) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin