Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



srijeda, 20.06.2012.

Ili istina...



Dugo nisam znala da je tu.
Dio mene koji me prati većinu života.
Kada sam primjetila malu bezbolnu kvržicu nisam obraćala pažnju jer je bila vidljiva samo kad savijem koljeno.
Zbog nekih sasvim drugih razloga završila sam kod ortopeda.
Dok mi je pregledavao ruku, primjetio je kvržicu na koljenu.
Opipao, raspitao se kad sam ju primjetila, saslušao 'simptome' i osmjehnuo se.
Površinsko je, reče mi prvo... bezopasno, ali vrlo zanimljivo.
Kada sam bila mala vjerovatno sam pala, a u koljenu je završio kamenčić kojega nisam primjetila.
S vremenom se oko njega počelo stvarati masno tkivo i kapilari.
Tijelo ga je prepoznalo kao dio sebe i oko njega izgradilo sustav.
Objašnjenje je bilo fascinantno.
Asimilirala sam kamenčić iz djetinjstva.

Od tada se često pitam kada i kako se to dogodilo.
Od kada smo kamenčić iz djetinjstva i ja zajedno.
Čega sam se igrala kada sam pala.
Jesam li skakala preko laštrika ili sam trčala igrajući se skrivača.
Jesam li pala s bicikla, ili sam jurila da se na vrijeme vratim kući.
Kada smo se sjedinili kamenčić moga djetinjstva i ja?


Vjerojatno je bilo ljeto, jer su mi koljena bila otkrivena.
Da li sam plakala kada sam pala?
Ne vjerujem da jesam, ma koliko me bolilo.
Vjerojatnije je da sam sjela očiju punih suza i stisnula zube uvlačeći zrak uz siktaj.
Nitko ne želi biti plačko kad je dijete.
Mogli bi za njim pjevati 'Plačko plače, izgubio gaće, ne smi ići kući, mama će ga tući'
Zato vidite... mislim da nisam plakala.
Nisam ni otrčala kući, da ne bih morala ostati unutra dok se svi drugi igraju.
U to sam sigurna.
Vjerojatno sam obrisala koljeno prljavim dlanom.
Možda rukavom..
Sigurno sam pljunula na ranu i zalijepila neki list.
U mom djetinjstvu 'ratne rane' su se liječile tako.
Sigurna sam i da su se drugi okupili oko mene.
Kad si dijete krv je fascinantna, a onaj tko podnosi krv i bol, taj je vrijedan igre.
Možda me netko gurnuo dok smo se igrali?
Sigurno nisam otrčala kući plačući i tužakajući.
Da ne bi zamnom pjevali 'Tužibaba resa za komadić mesa'
Zato vidite... mislim da nisam tužakala.
Vjerojatnije je da sam sjedila na stepenicama, očiju punih suza, puhala u koljeno, pljunula na njega i zalijepila nekakav list.
Kad si dijete lišće rješava više od pola problema.
I pljuvačka isto.

Ortoped je predložio uklanjanje.
Ambulantno. Uz lokalnu anesteziju.
Odbila sam.
Estetika mi nikada nije bila na prvom mjestu.
Druge stvari su mi vrijednije.
Nije to niti dijamant niti biser, znam.
Vrijednije je od toga.
Moje tjelo ga je prihvatilo..prepoznalo kao svoje..
Izgradilo je cijeli svijet oko njega.
I ja sam izgrađena oko njega.
Oko kamenčića iz moga djetinjstva.



| komentari (44) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin