tw

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off


You Tube:
Shplj Channel
My Channel


user(s) online




28.06.2006., srijeda

Pariz, dan treci

eto prvo smo vidjeli Palae de justice,, mozete i sami zakljuciti u prijevodu palaca pravde... zgodna gradevina...

Toxicwaste, blog.hr


kasnije smo bili u notre damu...... slike izvana sprijeda imate u prethodna dva posta..... hm stvarno velicanstvena gradevina,, i ogromna.. ubiti sve je u parizu ogromno, kameno i cvrsto izgleda....


eto sada samo detalji nad ulazom:
Toxicwaste, blog.hr


ima super vitraje ta "crkvica" (vitraji su vam ovi prozori u boji smijeh)
Toxicwaste, blog.hr


ovo je kao neki grob pape,,ili tako nesto....
Toxicwaste, blog.hr

i notre dame straga: smijeh
Toxicwaste, blog.hr


hm mnogo toa smo obisli danas.... super sve to izglda,, imam 160 lsika,,ali nemam zicava to sada izabirati i opisivatijer me glava boli, pa sam stavio samo one najvazije....


na ovom mjestu gdje je taj stup je pocela francuska revolucija 1791. godine,, paljenjenm jedonog zatvora,,koji se nalazio ili u blizini tog stpa ili gdje je aj stup, neznam tocno...
Toxicwaste, blog.hr


dalje,,ovo je rina.. da rina.. svida mi se.. to cu napraviti i na svojoj kuci kad7ako ju jednog dana budem imao smijeh
Toxicwaste, blog.hr


hm i tako sigurno mislite da je tu sve puno asfalta, kao i ja sto sam msilio,,ali ima tu dosta ugodnih parkica... i ma ovaj vijadukt koji je dug igurno 2 kilometra i gdje je ova,, nazvao bih ju oaza,, stvarno,,zelenilo,cvijece,, ponegdje igleda kao dzungla.. ma stvarn super jedno mjesto gdje se moze traziti malo tisine i samoce nakon naponog radnog dana.
Toxicwaste, blog.hr


hodajuci po tom vijadktu.. ugledao sam zanimljivu zgradu,, tocnije njenje detalje... evo ih:
Toxicwaste, blog.hr


i za kraj, francuska vjecnica...... jedna od lijepsih gradevina... stvarno je super.. tako sto nema u cijeloj hrvatskoj...
Toxicwaste, blog.hr



i tako hodajuci po ulicama sam primjetio par stvari.... nesto o prijevonim sredstvima.. u gradu ima jako puno motora,, pa sljede mali auti - onaj kockasti gadni smart,, pa zgodni mini,, pa bih rekao da se puno voi francuska marka auta - renault i peuegot,, i oda citroen... i onda svi ostali.. eto to sam primjetio hodajuci po ulici..

zanimljivo je da su zidovska i pederska cetvrt jedna cetvrt.... stvarno se cudim kako to zidovi dopstaju.. prolazili smo kroz zidovski cetvrt,,ali nisam vidio pedere... hvala bogu..

da i posto ima dosta turista,, savjet za buduce posjetitelje,,nemojte ici po glavnim ulicama,odite dvuje ulice dalje,iti ima auta, niti ljui,,lijepo mirno i furas do svog odredista...

mislim da je ovdje glavno pijevozno sredstvo RER.. idite nagoogle pa utipkajte akovas zanima kako izgleda,, on vozi dosta daleko izvan pariza...
ima tu i podzemna,koja uz tracnice ima i kotace sto mi je posebno cudno...
i tu su i klimatizirani busevi,, koji su za 180 stupnjeva drugaciji od nasih koji su stari petnaestak godina...

i tako.. da zaboraviosam napsaiti za drugi dan da sam jeo kebab,,, ok je to jelo. smijeh ali uglavnom nemamo vremena za jesti tako da se uglavnom hranimo u mcdreku,,ali to isto i potrosimo.. barem 10 km prehodamo na dan.... i os 50 se vozimo u rer-u.. do pariza i nazad...

jebiga.. takav je zivot..nea odmora,,samo pici dalje.. ali paris mi se stvarno svida.. je da se osjecam glupo kada judi oko mene pricaju jer neznam francuski,,ali ipak mslim da bi se mogao naviknuti na zivot ovdje... ubiti sada bas imam zelju da ucim francuski jezik.. ali to u sugavoj virovitici naravno nema... jebiga......

sada smo igrali stolni nogomet i pili heineken,, hehe presmjesno je to.. smijehpartysmokinthumbup

pozdraf wave
- 23:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #