Intimna druzenja sarajevo - Stranica za upoznavanje

četvrtak , 27.12.2018.

intimno druzenje sarajevo










Click here: Intimna druzenja sarajevo






Vesela sam i romanticna dusa i zato zelim pronaci dusu za druzenje,šetnje,kavice,za ugodne razgovore i sretne trenutke.. Ukoliko nije tako, imate razloga za sumnju. Portal automatski filtrira i prikazuje male oglase objavljene u posljednjih 90 dana. Povod za priču su gradovi i prostori Srednje i Jugoistočne Europe.



intimna druzenja sarajevo

Visoka sam 161 cm, a teška 64 kg. Kosa mi je Plava, a boja očiju Zelena. Oglasi neprimjerenog sadržaja ili više puta uzastopno postavljeni isti oglasi će, bez predhodne najave, biti uklonjeni sa portala.



intimna druzenja sarajevo

intimno druzenje sarajevo - Vaši inozemstvo oglasi ili inostranstvo oglasi su potpuno besplatni i ovde se oglašavaju srpska dijaspora, bosanska dijaspora, hrvatska dijaspora i domovina. Povod za priču su gradovi i prostori Srednje i Jugoistočne Europe.



intimna druzenja sarajevo

Vesela sam i romanticna dusa i zato zelim pronaci dusu za druzenje,šetnje,kavice,za ugodne razgovore i sretne trenutke.. Visoka sam 167 cm, a teška 69 kg. Kosa mi je Neodređena, a boja očiju Zelena. U horoskopu sam Lav. Za više detalja pogledaj moj Kazu da izgledam mladje u odnosu na svoje godine. Inace iskrena, intelegentna, voli druzenje, brizljiva, romanticna a ujedno i ozbiljna zena koja trazi slicnog sebi. Neozbiljne ponude ne dolaze u obzir. Spol: Žensko Orijentacija: Heteroseksualna Tražim: Vezu Zdravo, imam 55 godina. Visoka sam 161 cm, a teška 64 kg. Kosa mi je Plava, a boja očiju Zelena. U horoskopu sam Djevica. Za više detalja pogledaj moj.



HRT: Nedjeljom u 2 (7. 5. 2017.) - Goran Milić
Visoka sam 167 cm, a teška 69 kg. Inace iskrena, intelegentna, voli druzenje, brizljiva, romanticna a ujedno i ozbiljna zena koja trazi slicnog sebi. Bez registracije, možete da postavite oglas u brojnim kategorijama: posao u inostranstvu, lični kontakti, brak u inostranstvu, sezonski poslovi, izdavanje i kupovina ili prodaja stanova i kuća. Mi vam pružamo najbolju uslugu, kroz brzo i lako oglašavanje kao i pretragu više desetina hiljada oglasa. Kosa mi je Plava, a boja očiju Zelena. Dobijaju novac za posredovanje od poslodavca i ne uzimaju novac od kandidata.

[0@<0 — 8:8?548X0, A;>1>4=0 5=F8:;>?548X0|Agencija za upoznavanje zadar|Cure za vezu zadar]






Oznake: intimno, druzenje, Sarajevo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.