...DVD TOŠE PROESKOG... - Toše = Anđeo - Blog.hr

ponedjeljak, 18.02.2008.

...DVD TOŠE PROESKOG...

Htjela sam sa vama podijeliti jednu informaciju...

Prije 3 dana izašao je dvd Toše Proeskog s koncerta u Beogradu (TOŠE PROESKI LIVE 2007) Na tom dvd-u se također nalazi i njegov nastup u Tvornici te 2 pjesme s njegovog koncerta na Hvaru. To je dvostruko dvd izdanje (2 DVD-A) Dvd je prekrasan i traje sve skupa oko 3 i pol sata...Ja sam ga nedavno kupila i stvarno je super. Cijena je 149.99 kn i ja sam ga kupila i Importanne centru...tko živi u Zagrebu, a također ga možete naći i u svim boljim nosačima zvukova(CD shopovima)... Vjerojatno ga ima i u DM prodavaonicama širem zemlje... Zbilja je dvd odličan , a naš Toše je tako prekrasan... Evo ga to bi bilo to....

Hvala svima na komentarima i lijepim riječima za Tošu....

- 16:35 - Comment (11) - print - ...DVD TOŠE PROESKOG... -

<< Arhiva >>

0