...4 MJESECA... - Toše = Anđeo - Blog.hr

nedjelja, 17.02.2008.

...4 MJESECA...

Toše moj dragi...danas su 4 mjeseca otkako te nema...jednostavno vrijeme teče tako brzo...kao da se taj grozan dan dogodio jučer...nadam se da nisi tužan i da nam se smiješiš odozgora....anđele maleni...nikada te neću zaboraviti...kako da se pomirim s time da te više neće biti tu da se smiješiš i govoriš kako nas sve SAKAŠ! Angel si ti te čuvam vo sebe...angel si ti koji samo zo mene moge da zapre i vreme... što češ s bijelim krilima kad krila su za let...sjaj u tvojim očima za ovaj nije svijet....nije za tebe dušo bio crven poljski mak već krila da te nose NEBU POD OBLAK...između vrata i prozora moj krevet za tobom diše....gori moje srce puno nemira tebe doziva OPROSTI ona koja voli može i da pogriješi..ja bih noćas svemir dala kad bi mogla ponovo ti čuti glas...sjećanja ...vjetar mi donosi samo sjećanja a ja se nadam da će i tebe donijeti ...otkad si otišao ne spavam noći....gori moje srce puno nemira tebe doziva....ANĐELE MOJ.....krila daj zvijezdo da poletim na Tošin oblak ja da noćas sletim...zvijezdo pomozi mi daj mi krila da se vinem i u Tošina nebeska carstva poletim....na pola duše živim ja...tu pokidat se nema šta na pola srca još je ON tu a napola ja umirem....on ima oči koje znaju moje tajne sve ...moju tuge sve i moje nemire....on ima ruke i u njima svemir čitavi ....u tom zagrljaju se može umrijeti.... Toše tebi je tako malo trebalo ispod ovog svetog neba...topla postelja...i oči što ih znaš....bože sad ga čuvaj od zla....ja znam da nije mjesečina to što sja u noći već su to njegove oči....pune ljubavi...ukrala mi te cesta....ukrali mi te ljudi...svatko malo od tvog osmijeha posudio je.....iza svakog ugla stalno je netko vrebao...da mi te ukrade kakda malo sreće treba....nitko nije kriv za to što mi fališ toliko...al osmijeh tvoj je kriv da znaš što me osvajaš...smij se samo dušu mi grij zauvijek...i krivi su mi svi i krivo mi je sve sad kad sam bez tebe..... ANĐELE LIJEPO MI SPAVAJ I ZAPJEVAJ NAM PONEKAD.....


- 00:36 - Comment (5) - print - ...4 MJESECA... -

<< Arhiva >>

0