...TEKST KOJI DIRA U SRCE... - Toše = Anđeo - Blog.hr

srijeda, 13.02.2008.

...TEKST KOJI DIRA U SRCE...

Jedna čitateljica web stranice o Toši TOSE.PAGE.TL napisala je veoma dirljiv tekst o Toši...zove se Silvana i ima 51 godinu...čita sve web stranice o Toši...



Poštovani,
sviđa mi se vaša stranica posvećena Toši Proeskom. Vjerujte mi nema dana da ne posjetim vašu i sve druge web stranice, čitam sve vezano za Tošu. Premda imam 51 god, mladog pjevača nisam ni upoznala, jedino preko medija, strašno me pogodila njegova smrt. Prvi put kad sam ga vidjela na nastupu Eurovizije, osjetila sam da taj momak ima ono nešto. Svatko onaj tko je duhovno jak to mora prepoznati. Jednostavno je to bilo u njemu, nosio je svoju karizmu kao malo tko.Nije ni čudo što ga je Bog uzeo k sebi a nama običnim smrtnicima ostavio beskrajnu tugu. Roditelji njegovi su blagoslovljeni što su ga imali za sina. Svašta pišu sad, svakakve stvari izlaze na vidjelo, ali takav je svijet, prepun zavidinika koji se spuštaju ispod razine ljudskosti da bi zaradili bodove na nečijom smrti. Tu iole pametan čovjek ostaje bez komentara. Ali njih treba prepustiti onome tko je velik i tko sve vidi i zna. Ono što je Toše imao, blagoslov ljubavi da dijeli nama malim ljudima ne može nitko izbrisati i trajat će vječno. Za svog života napravio je više nego neki za deset života. Žao mi je njegove majke, oca, sestre jer sam i ja roditelj. Osječaj gubitka, tuge, nemoći, pomiriti se s činjenicom da nije među njima, da neće otvoriti vrata rodnog doma i unijeti dašak ljubavi, teško je to. Znao je i osjećao da odlazi, sama ta činjenica slomila bi svakog. Ali ne, usprkos svemu, nosio se sa svojom istinom kao malo tko. Ostao je i bit će - JEDAN I JEDINI TOŠE. Kao što je na zemlji pjevao kao slavuj, njegov glas sad ispunjava nebeske visine i tako će vjećno biti. Čuvali ga anđeli nebeski.


Toše počivao u miru Božjem!
Srdačan pozdrav,
Silvana iz Splita

<< Arhiva >>

0