...TOŠE TE SAKAM... - Toše = Anđeo - Blog.hr

ponedjeljak, 04.02.2008.

...TOŠE TE SAKAM...

Sada sam jednostavno pretužna pa nemogu uopće napisati post....Hvala vam svima koji su mi podrška...ali ja neću brisati ni loše komentare...ja jednostavno ne kužim koliko puta ja moram moliti ljude koji ne vole Tošu da ne pljuju po njemu i blogu... Neću brisati te komentare jer želim da ljudi koji ga vole vide kakvi to sve ljudi postoje...pakosni,zli i ljubomorni..... Stvarno mi vas je žao...Još jednom MOLIM SVE ONE KOJI NE VOLE TOŠU DA NE PLJUJU PO TOŠI, PO MENI I PO BLOGU!!!!!!!! Molim vas......iskreno vas molim...molim vas....vi ne shvaćate koliko Toše meni znači....nemojte....crycrycrycrycry
HVALA SVIMA KOJI ME PODRŽAVAJU!

- 16:29 - Comment (22) - print - ...TOŠE TE SAKAM... -

<< Arhiva >>

0