svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (4)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne
Dizajn By Girl

Opis bloga

Jako zanimljiv i istinit...
Ukratko naziv bloga sve govori

Linkovi

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA





Get this widget | Track details | eSnips Social DNA




Get this widget | Track details | eSnips Social DNA




Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Dragana.org - Tose Proeski Life Macedonia Eurovision 2004





Dragana.org - Tose Proeski - Cija si






Dragana.org - "Ostala si uvijek ista" - Tose Proeski





Dragana.org - Toše Proeski - In Memoriam (1)





Dragana.org - Toše Proeski - In Memoriam (2)





Dragana.org - Tose Proeski - Ko ti to grize obraze





Dragana.org - Toše Proeski & Goca Tržan - 1200 Milji (makedonska verzija)





Dragana.org - Toše Proeski-Kad Srce Plati Stari Dug




Dragana.org - TOÅ E PROESKI & KRISTIJAN RISTESKI - MY LITTLE ONE /SKOPJE 05.10.2008/



Diskografija

1999: Nekade Vo Nokta
1999: Sinot Božji
2003: Ako Me Pogledneš Vo Oči
2003: Ako Me Pogledaš U Oči
2004: Den Za Nas
2004: Dan Za Nas
2005: Po Tebe
2005: Pratim Te
2006: Božilak (Rainbow)
2007: Igri Bez Granici
2007: Igra Bez Granica




Tose Proeski on 6Lyrics.com




Tose Proeski widget by 6L & AC





Tose Proeski widget by 6L & AC




Tose Proeski widget by 6L & AC




Tose Proeski widget by 6L & AC



koja vam je najdraza TOSINA pjesma!!!
Ako me pogledas u oci
Boze, brani je od zla
Cija si
Da'l si sretnija
Igra bez granica
Ima li dan za nas
Jedina
Jos jedan stepenik
Ko ti to grize obraze
Life
Lose ti stoji
Mjesecina
Naj, naj
Ostala si uvijek ista
Poljsko cvijece
Pratim te
Rane na usnama
Soba za tugu
Srce nije kamen
The hardest thing
Tajno moja
Ubijas me usnama
Vezi me za sebe
Volim osmijeh tvoj
zao mi je
Zena Balkanska
  
pollcode.com free polls




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




free hit counter

hit counter

petak, 23.05.2008.

Ceca: dok slušam "igra bez granica" zaplačem!


Ceca Ražnatović: Ne verujem u predskazanja, pa tako i da je tekst ove pesme svojevrsno loše predosećanje.

Toše mi je bio prijatelj i drug kakvog bi svako poželeo da ima pored sebe. Nezamenljiv čovek.
Pokrenuta je akcija u Beogradu da se organizuje humanitarni koncert a prihode od njega ćemo dati porodici Proeski kako bi završili izgradnju manastira "Presveto preobraženje", koji je Toše u Kruševu počeo finansijski da pomaže pre 13 godina.
Srpska mega zvijezda Ceca Ražnatović, u eksluzivnom intervjuu za "Svet" govori o Toši, o prvom kontaktu sa njim, o njihovom druženju, koliko su njena djeca voljela njenog kućnog prijatelja, o menadžerici Ljiljani Petrović i njihovom drugarskom odnosu. Ona naglašava kako samo želi da prenese svoje utiske o ovima i za nju teškim momentima, o kako sama kaže "svom drugu Toši".

Gde ste upoznali Tošeta Proeskog?
Pre svega, želim preko "Sveta" da izrazim saučešće porodicoi Proeski i celoj Makedoniji, budući da još preko televizije pratim da je situacija kod vas loša. Prvi put sam upoznala Tošu na jednom snimanju, ne sećam se koje godine beše. U TV studiu u Beogradu, imali smo prvi susret koji neću zaboraviti ceo život.

Ali, ti si družila sa njim i za vreme tvog koncerta u Skoplju 2005. godine...
Njegova menadžerka Ljiljana Petrović je organizovala taj moj nastup u Skopskom stadionu, a sa Tošom smo se družili takoreći, deo dan. Bila sam smeštena u "Aleksandar Palasu", ali trenutke posle koncerta, za vreme večere i koktela na kome je bio i Toše, neću zaboraviti celog života. Priredio mi je lep doček sa još lepšim ispraćajem. Predivan dečko, makedonska vedeta je bio Toška.

Vi ste bili samo dobri drugovi?
Samo dobri drugovi i ništa više! Srpski mediji nekoliko puta su pretenciozno pisali o tome da smo se tajno vidjali, da smo bili u nekoj vezi, ali daleko od toga. To je smešno. Toše mi je bio prijatelj i drug kakvog bi svako poželeo da ima kraj sebe. Nezamenljiv čovek.

Da li je bio gost u tvom domu?
Da. Kada je dolazio u Beograd i ako ja nisam išla negde na nastupe van zemlje, on je bio drag gost u mom domu. Moja deca su ga obožavala, a Toše se igrao sa njima satima. Bio je veliko dete. Veljko i Anastasija vole njegovu muziku, bez razlike da li su pesme na makedonskom ili srpskom jeziku.

Koja je tvoja omiljena pesma od Toše?
Gde god da sam, kada čujem "Igru bez granica", suze same krenu da mi teku. Ne verujem u predskazanja, pa tako i za tekst ove pesme ne mislim da je svojevrsno predosećanje. Kako god da je, ja obožavam ovu pesmu.

Na njegovoj sahrani u Kruševu, bila si jedna od retkih zvezda koje su skinule naočare za sunce kada su se poklanjale pred kovčegom...
Želim da odam počast na pravi način. Skidanje naočara, bila je moja spontana reakcija, a da li su ih i drugi skinuli, zaista me ne interesuje. Ja sam žalila i još uvek žalim na svoj način, a koliko je teško znaju samo njegovi najbliži.

Kako si saznala za tragičnu saobraćajku?
16. oktobra, ujutru oko 9.30, bila sam u svojim kolima kada mi je javio moj PR da je Toše poginuo u Hrvatskoj. Bila sam totalno zbunjena i nisam poverovala. Šok mi se desio nekoliko minuta kasnije, kada sam se čula sa svojim bliskim saradnicima koji su mi potvrdili tragediju. Kao njegova bliska prijateljica, kasnije sam istog dana krenula za Skoplje, obzirom da sa sam saznala da je pogreb zakazan za sledeći dan u Kruševu. Nisam želela da se zna da dolazim u Makedoniju, pa stoga nije nigde izašla informacija da ću biti na sahrani. Znali ste samo vi iz "Sveta", pa evo zato i imate, ako tako mogu da kažem, ekskluzivnan intervju o celoj ovoj tragičnoj situaciji od mene. Ne želim za sebe marketing u takvoj žalosnoj atmosferi, zato i ne govorim nigde o ovome, sem na ovom metu.

Da li ste uspeli da vidite njegove roditelje?
Ne, jer koliko sam videla, njegovi roditelji su bili slomljeni od bola i smatrala sam da nije pravi momenat i ja da odem kod njih kući i da izrazim lično saučešće. Bilo je previše naroda, njegovih fanova, prijatelja, rodbine, novinara pa sam bila svesna da njegova majka i otac žele da budu sami. Roditeljima je najteže. Kako će sutra da žive dalje, Gospod zna. To je velika tragedija! I ovde u Srbiji konstantno vrte njegove spotove i ne mogu da ne zaplačem kada mu ugledam nasmejano lice na televiziji.

Kako gledaš na njegovu preveliku veru u Gospoda?
Tačno je da je Toše bio veliki vernik. Svako u životu ima trenutke kada mu je Gospod očajno potreban i poziva se na njega. I sam 2003. kada sam robijala u zatvoru, svaki trenutak koristila da se pomolim Svevišnjem jer mi je bilo mnogo teško. Sigurno je i Toše imao neki takav preriod, ali ne želim da verujem da je postojalo neko predosećanje kod Toše o tome da će otići na onaj svet. Ovo je samo splet mnogo nesrećnih okolnosti i neke čudne koincidencije.

Mnogi su kritikovali Tošu zbog imidža, kažu da ga je Ljilja čudno oblačila. Kakvo je tvoje mišljenje?
Zaista ne želim da pričam sada o Tošinom imidžu. Nekako mi je glupavo. Ipak mislim da je Makedonija izgubila kompletnu ličnost. I taj glas i stilizovanu ličnost. Za harizmu, šarm i jedinstvenost nemam reči. Toše je imao taj kompletan paket za scenu, što retko ko ima. Bio je obučen po poslednjoj modi, ali sada je sve to uzalud da govorim.

Da li ćeš da organizuješ taj koncert za Tošu koji je bio najavljen u makedonskim medijima?
Pokrenuta je akcija u Beogradu da se organizuje koncert na kom smo prvo trebali da nastupimo Vlado Georgijev, Željko Joksimović i ja. Ali, od kada su za to čule sve naše kolege, poželeli su da budu deo tog velikog humanitarnog nastupa koji treba da se desi uskoro. Novac od ulaznica ćemo dati porodici Proeski da završe izgradnju manastira "Presveto Preobraženje", koji je Toše počeo finansijski da pomaže u Kruševu pre 13 godina. Šta god da uradimo sada, malo je i ne vredi kao Tošin život ali barem poštovanje možemo da iskažemo na što dostojanstveniji način.

U kakvim si odnosima sa Ljiljom?
Ja sa Ljiljom nikada nisam bila previše bliska. Ona je organizovala moj koncert u Skoplju i znam je kao menadžerku Tošeta Proeskog. Sa Ockom iz "Avorda" sam potpisala ugovor za taj koncert na gradskom stadionu a Ljilja je iskusnim menadžmentom organizovala celo dešavanje. Kada je bila u Beogradu, videle smo se na kafi koliko smo imale vremena, ali to nije bilo ko zna kakvo druženje i prevelika bliskost. profesionalno smo saradjivale i to je to. Ta žena je vrlo fer. Veliki je profesionalac. I žalosno je što se sada svakakve gluposti pričaju o njoj. Ne bi trebao niko da je krivi zbog Tošine smrti. Ljilja ga je volela kao svoje dete. Ona mu je samo pomogla i pravilno ga usmerila da gradi karijeru kako bi postao, kao što znamo, velika Balkanska zvezda. Ne pričaju za džabe stranci da za Tošom sada plačemo isto kao što smo nekad za maršalom Titom.

- 20:39 - Komentari… (0) - Prinaj… - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.