štit

subota , 11.07.2009.

"Kažu da je znanje moć. Ja znam što o meni misle ljudi, ti ljudi što me ljube usnama prijateljskim u obraz, a iza leđa drže prste prekrižene, nije ih bilo briga dok sam se hrvao s vjetrenjačama, borio protiv nepravde koja mi je nanesena, ne, nisu čak ni suosjećali sa mnom, a danas, danas mi zavide. Ne znaju ili ne žele biti sretni zbog mene.
Bože, koliko čovjek može imati lica.
Nisam ni zakoračio prema naprijed a već su mi prišili da sam se promijenio. Kažu, daj čovjeku moć pa ćeš vidjeti kakav je zapravo.
Kakav sam zapravo? Rekao bih isti kao i sve ove godine.
Upozorio si me da ću ovim steći neprijatelje. Ja nekako mislim da sam neprijatelje već imao, samo su se skrivali iza osmjeha.
Čudno je kako sad žele da su na mom mjestu, a da im je netko ponudio da se mijenjaju sa mnom prije šest godina, ili sve do prije nekoliko mjeseci, nitko od njih ne bi pristao.
Zapravo, nešto u meni nije isto. Nekada davno, plakao bih bez suza, izmučen do boli vlastitim preispitivanjem, pokušavao bih se pravdati, istjerati stvar na čistac, obrazložiti, objasniti, promijeniti to prokletstvo ljubomore što čuči u ljudima u nešto lijepo. I za sve to, ne bih dobio ništa osim poruge.
Danas ih puštam neka misle što god hoće. Neka im. Ako ih grize, neka ih izgrize vlastita sebičnost i jal do krvi.
Kažu, znanje je moć. Ja bih rekao, znanje je dobar štit."

<< Arhiva >>