zapjevaj, bilo što

utorak , 10.06.2008.

redovito zaspem uz zvuk nape
srebrnog uređaja zaglušujuće snage
umiruje me

još uvijek volim prve taktove pjesama Azre
upravo svira jedna od onih
od kojih mi se plače, a ne zaplačem
samo stisnem kapke da osjećaj prođe

oduvijek ne volim ljeto
ono mi kožu čini napetom i vrelom, vlažnom
pozovem te da mi čelo rashladiš rukom
kojom jedeš sladoled žlicom od inoxa

mjeriš neumoljivo visinu tona glasnice
svojim umilnim sopranom
zapjevaj mi doista bilo što
samo zapjevaj dok se sladoled cijedi niz usne
a napa gubi snagu u daljini

Aries


Neobično, ali moj sin redovito zaspe u nosiljci u kuhinji, dok napa radi, moja draga spravlja nešto mirisno i fino, te pjevuši. Na tatu je valjda....

Priča o Hercegovcu, naftnom magnatu je još uvijek aktualna, pa kliknite na Ljeta gospodnjeg 2017.






<< Arhiva >>