srijeda , 07.11.2007.

Kad se male ruke slože…

Kao što i samo znate, Neovisni kandidati i male stranke ne raspolažu basnoslovnim svotama koje mogu iskoristiti u promidžbene svrhe tako da je svaka pomoć itekako dobrodošla, a ona nam u zadnje vrijeme stiže sa svih strana, što u donacijama što u kreativnim idejama koje zlata vrijede.

Moram stoga još jednom od srca zahvaliti gospodinu Mateu Šoletiću iz Dubrovnika koji mi je poslao idejno rješenje za jumbo plakat.



Poštovani gospodine Tadiću,
Znam da ste u velikom poslu u ovo predizborno vrijeme pa ću nastojati da budem što krači.
Ja sam Mateo Šoletić dizajner iz Dubrovnika.
Već duže vrijeme pratim i cijenim Vas i Vaš politički angažman a osobito Vaše nastupe te smatram da ste čovjek koji stoji iza svake izgovorene riječi.
Jedino da vam pravo kažem iskreno me čudilo da ste uopče bili u Đapićevoj stranci do sada.

Vjerovatno nemate previše novaca za kampanju te mi je jutros sinula ideja da Vam pomognem u vašoj predizbornom kampanji u barem u dijelu mog posla a to je dizajn. U prilogu Vam šaljem prijedlog pristupa (poster) koji mislim da bi prošao kod birača.
Mislim da su ljudi u ovoj zemlji frustrirani da stalno nekome davaju glas a da se taj glas utopi u nekim stranačkim kalkulacijama i trgovinama, da se u silnim političkim prepucavanjima i optuživanjima stalno zaboravlja mali čovjek. Na posteru bi bili obični građani hrvatske svih uzrasta - pokoje dijete a i vi bi bili prisutni - ne u prvom planu nego negdje po strani. (ovo objašnjavam iz razloga što je poster u prilogu samo primjer konceptualnog rješenja koji sam u kratkom roku t.j. jutros izradio pa možda u potpunosti ne mora odgovarati konačnom rješenju).
Napominjem još jednom da mislim da je pravi trenutak za ovakav pristup imajuči u vidu i Vaš nedavni istup iz HSP-a.
Parola bi bila nešto u stilu : možda smo mali- ali smo brojni...neka se i naš glas čuje.
Ili: dajmo sebi glas....

Ne znam kako doći do Vas pa se nadam da je ovaj mail koji sam pronašao na internetu još u funkciji.

Srdačan pozdrav,

Mateo Šoletić , dizajner

- 10:11 - Komentari ( 2 ) - Isprintaj - #
Nezavisna lista Tonči Tadić - "Obala, otoci, Zagora"