Muski poslovi




  • :) juce nisam planirao slavit svog imendana, zbog smrti moje bake prije nekoliko dana al sve se desilo nekako spontano, dosli frendovi bili na kavu party, zatim gledali formulu smijeh..pa dosle kolegnice bla bla ... zatim moja najbliza koleginica al samo smo ono pili sok i pricali oko posla, kad ono neocekivano zvali su da idemo na tekmu kosarke, jer ce bit " dobra tekma " yes ufff rekao sam sebi da cu se promjenit, da cu ostavit sve iza sebe i one tekme, gostovanja dinama i hrvatske na raznim medjunarodnim tekmama, turnirima, i sve te tuce i izbacivanja muskih kompleksa ... a evo opet onaj poziv :) nisam mogao odoljeti, mada sam odoljeo poziv za tekmu hrvatska - makedonija i nisam uzeo karte...rolleyes a evo.. mozda jer je bio takav dan pa... rijesio sam se otic :) a tekma ko tekma :) finale ko finale pa doslo do sukoba zbog cega sam i otisao :) nisam vec 6 mjeseci to radio :) necu sad u detalje, sad ce neko rijec..ah vi muskarci.:) bla bla drn drn ovo ono ... sta vas to pali, sta vas ispunjava al kaj ja znam, instinkt, :) to je u genama :) kao sto cure obozavaju ic ka kozmeticaru il sredit frizuru, ic u shoping smokin kaj ces mada bilo je i ljepih stvari na tekmi kao ove..
    beogradjanke :)
    ima i video pa ko oce mogu mu poslat :D
    a nakon tekme, naravno ide po koje pivo :D partyparty al smo mi uradili po nekoliko piva :D isli od jednog kafica u drugi, pa zatim u treci.. tako da .. mislim da smo bili u oko hmm 6-7 najmanje :D i svuda po 1-2 piva :) i na kraju kad je doslo 2 isli u disco :D pa sve do 6 mislim :D ako se dobro sjecam :D a tamo je bilo ono... hajde necu sad u detalje cerek
    i ono lose.. danas na poslu ...aaaa fuj fuj no... jedva sam izdrzao...jeste :) spavao sam na poslu do 9 heheeh :D :) iiii sva sreca sto ovi danas nisu uzeli mirovinu inace bi me ubili od posla :D


    16.04.2007. u 22:48 | K | 9 | P | # | ^

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  • < travanj, 2007 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            

    Kolovoz 2007 (1)
    Lipanj 2007 (3)
    Svibanj 2007 (8)
    Travanj 2007 (8)
    Ožujak 2007 (2)
    Prosinac 2006 (2)
    Studeni 2006 (5)
    Listopad 2006 (2)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



    Opis bloga


    Sve je lako kad si mlad




  • Sve je lako kad si mlad

    Linkovi







    Omiljeni blogovi


    price iz becke sume
    paix
    žena zmaj
    come to the cabaret...
    našla sam
    pure poison
    ruzy
    moja najdraza Limuzinka :)


    Free Website Counter






    Fans on the page


    Locations of visitors to this page