onako, čudan post...

četvrtak , 30.04.2009.

Čak nema ni onih pomičnih slova u naslovu, sve sam zaboravio. Ajme, što se dogodilo. To, nema smisla. Trudil bum se staviti veliko slovo tamo di treba i sve bum se trudil, al neznam kak bu išlo. Veli meni moja vjerna čitateljica, koja me prati neko vrijeme, da ništa od oživljavanja bloga. Al, vjerojatno će trebati par ovakvih pijanki da se sve sredi... Neznam što napisati. Sve me ovo podsjeća na stranicu http://Pratime.com/ na kojoj pišeš tek tako a najveća zainteresiranost nastupi kada je neka nagradna igra na repertoaru... Uglavnom, vidim kamo će ovo doći, znam kamo će sve proći, al ipak neznam kako će sve ovo završiti. Kada vidite da ja pišem post, znate da je ili nešto kritično ili da mi je dosadno. Pa, ovaj, kako da vam kaže, oboje je u pitanju. Dosadno je jer ne želim ići spavati da se nešto ne dogodi. Uglavnom, neznam više što da pišem. Da li da išta pišem, da li da išta kažem,da li da objavim post. Post nema smisla, niko ga neće čitati, nemate što pročitati, idem spavati uz muziku, a slike sa fešte ćete dobiti uskoro... Fešte, da fešta... :D

Pozdrav!

<< Arhiva >>