Kucni video dare bubamare - Pravi datiranje

četvrtak , 27.12.2018.

UHVAĆENA U PREVARI: Dara Bubamara snimljena usred seksa u hotelu! (VIDEO)










Click here: Kucni video dare bubamare






Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer. I ostarićemo zajedno - pravdala se Dara. Ovim rečima govori o svojoj majci Mici Adžić, koja je prošlog ponedeljka iznenada preminula u bolnici u Novom Sadu.



kucni video dare bubamare

Njih dvoje su letos bili u kombinaciji, a Dara je pričala mužu kako ide da radi nastupe, a u stvari se viđala sa fudbalerom u nekom malom nemačkom gradu. Zivot ide dalje sta je tu je...



kucni video dare bubamare

Zabava - Žao mi je mnogo što više neme one stare i normalne Dare. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.



kucni video dare bubamare

Novosađanka tvrdi da je nevinašce i da je muž neće ostaviti zbog ovog skandala jer je te slike i poruke navodno slala upravo njemu. Suprug Milan je pored mene sve vrijeme. Te fotografije sam slala mom mužu i ostale su u telefonu kad sam ga odnijela na popravku, a neko je to očigledno zloupotrijebio. Mi tako šaljemo jedno drugom fotografije kad smo razdvojeni, tako ga palim! Svako ima neku golu sliku u telefonu, pa goli smo se i rodili! Nije mi jasno zašto su se okomili na mene i zašto žele da mi rasture brak - rekla je Dara za Kurir. Pjevačica je otišla toliko daleko da je sebe uporedila s Madonom! Foto: Kurir - I Madona ima takve slike i djecu, pa joj ništa ne fali! Moj muž to razumije i podržava me maksimalno. Ostaćemo zajedno uprkos svemu. I ostarićemo zajedno - pravdala se Dara. Podsjetimo, magazin Svet juče je objavio kompromitujuće fotografije na kojima pjevačica pozira potpuno gola simulirajući seks, kao i SMS prepisku s mladićem u kojoj Bubamara opisuje kakav seks želi s njim. Dečko je otkrio da je pjevačicu upoznao preko društvene mreže Instagram, gdje mu je ona ostavila svoj broj telefona, a ubrzo je uslijedila sočna prepiska praćena vrućim fotografijama. Komentari objavljeni na portalu Kodex. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Takvi komentari će biti izbrisani čim budu primijećeni.



Dara Bubamara - Ja necu da ga vidim - (Official Video)
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na. Novosađanka tvrdi da je nevinašce i da je muž neće ostaviti zbog ovog skandala jer je te slike i poruke navodno slala upravo njemu. Pravila komentarisanja: Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Administratorima se možete obratiti ovde: online alo. Drago mi je što se nije mučila i što je preminula na mestu gde je godinama bila zaposlena, okružena ljudima s kojima je radila - zaključila je Dara, koja zbog porodične tragedije neko vreme neće nastupati. A ko nas je slikao? Pošalji mi te fotke! Znaj da je mama ponosna na tebe i sve što si napravila. Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -, kao i na Twitteru.

[Herceg novi crna gora|Live cam por|Cura trazi curu oglasi]






Oznake: UHVAĆENA, u, PREVARI:, Dara, BubaMara, snimljena, usred, seksa, hotelu!, video

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.