Tjeskobna Moreplovka https://blog.dnevnik.hr/tjeskobnamoreplovka

četvrtak, 22.09.2011.

Danas je Europski dan bez automobila, ali po gradu ne vidim puno reakcija. Jutros u gradskom busu vozač se već u devet ujutro umorio od tumačenja studenticama i babama o čemu se radi pa je samo uzeo selotejp i komadom papira prelijepio otvor za štancanje karte na automatu. Muškarci su pak bili ravnodušni, niti jedan se nije zabunio i krenuo platiti vožnju.

Škrta sam pa sam odlučila iskoristiti besplatnu vožnju i nakon sto godina napravila đir busom do male pošte, promatrajući lica suputnika. Do mene je stajao starac sa jako istetoviranom podlakticom. Izgledao je bolestan – mršav, suh, ljuljao se u mjestu i na koži ruke je imao nekakve gadne izrasline. Prepustila sam se mislima punim ružnih predrasuda i zaključila kako mora da je pomorac.
Uvijek su mi bile zabavne priče o pomorcima i lučkim ženama. Jedan takav poznanik nedavno mi se u kratkom prekooceanskom razgovoru povjerio da je platio seks - za kompletnu priču na moju žalost nije bilo vremena ali zato donekle znam njegovu stranu. Njemu, naime, nema pomoći. Istovremeno je prema domaćem suprotnom spolu toliko ukočen, povučen, tradicionalan, opterećen a opet toliko izgara od bilokakvog kontakta da mislim da bi ta priča bila puna sočnih detalja.
Ovdje nema nimalo uspjeha. Pristojno izgleda, ima novaca, zabavan je i okružen velikim krugom ljudi. Pritišću ga roditelji s kojima živi, zeza ga kompletno upareno društvo, namještaju mu ovu ili onu…..Promatrala sam ga tu večer kako suzdržano pokušava otopiti jednu simpa curu, čak je bila donekle zainteresirana. No, propalo i taj put. Pitala sam ga što traži, rekao je ozbiljnu vezu ali da se boji ovdašnjih Marijana jer dobro zarađuje a ne želi da mu neka sve odnese dok on tamo negdje tuče more. Ubrzo je otplovio i ostavio podosta dolara u bangkoškoj javnoj kući. Danas se jedan mornar ne stigne niti zaljubiti….niti kod kuće a kamoli u nekoj luci. Ostaje vremena tek povremeno za neke brzinske, unaprijed regulirane odnose. Za pomorce uvijek imam razumijevanje. U prenapučenom svijetu sve je više usamljenih ljudi.

22.09.2011. u 15:36 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (2)
Rujan 2011 (3)

Opis bloga

Linkovi