www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

SVIJET U malom

svijet u malom

09.05.2007., srijeda

JUTARNJA SLIKA


Image Hosted by ImageShack.us

Svako jutro idem na posao u otprilike isto vrijeme.
Svako jutro i drugi iz ulice idu na posao / u školu / vrtić uotprilike isto vrijeme.
Prvo me još na stubištu nanerviraju susjede blizanke, osnovnoškoljke za koje vjerujem (od njihovog rođenja) da su slabijih mentalih sposobnosti. Gurnu me u prolazu kotrljajući se ko srednjovječna rok grupa anglosaksonskih korjena i ne znaju pozdraviti dok god ja prva njih ne pozdravim i to jasno i glasno da me ne mogu izbjeći. Svaku posebno.
Na izlaznim vratima vidim susjeda i njegovu novotrudnu novozaručicu kako pakiraju svak u svoj auto: Bok sused, Bok suseda!
Prema meni grabi čovjek za kojeg nemam pojma kako izgleda jer uvijek gledam u njegovog dobermana kojem je, izgleda, gumena igračka kirurški spojena na čeljust pa ga gazda doslovce vuće za istu.
Onda prolazi gospođa lijepa lica, iako uglavnom namrgođena, nedavno je promjenila frizuru na prilično kratko i super joj stoji (nikad joj to ne kažem). Poslije nje nailazi malo manje lijepa gospođa sa starom frizurom ali ona se uglavnom smješka (ni njoj nikad ne kažem kako joj osmjeh lijepo stoji).
I onda, već na križanju, pokraj škole prolazi jedan krasan par. Mladi otac na biciklu i kčerkica pospanog pogleda, obućena uglavnom u rozo, u nešto premaloj sjedalici na guvernalu.
Na semaforu mi često neko poznat trubne.

Prošli tjedan redoslijed ustaljen.

Jedino mladi otac i kčerkica u vrtić idu pješice. Otac jednom rukom drži curicu u rozom za njenu sičušnu ručicu a drugom proučava gips sa unutrašnje strane.
Djevojčica pospanog pogleda neozljeđena.

- 19:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #


Image Hosted by ImageShack.us

06.05.2007., nedjelja

ha - Ha!!!

Iako njorgam i budem bijesna na njih ja ne znam kako bi živjela obesišena!
Da, nekad me žuljaju dok ležim potrbuške na plaži, neke dane u mjesecu spuštanje po štengama je prava muka, naročito ako mi se žuri, ali mislim da su muški poprilično zakinuti za te krasne masne nakupine s pokojom žlijezdom.
Muški zaljubljeni u prsa (ženska) nemaju pojma koliko su ona praktična. Ne znam na kaj oni brišu cedeje i ekrane od mobitela... Potrebno je samo lagano pritisnuti kako bi tjelo poprimilo oblik utisnutog predmeta i osjetljive površine postaju blistave nakon poteza do dva!!! Praktično!
Jedino mi je nezgdno u uredu s obzirom da sam jedina ženska na katu.. Da se ne polakome pa dođu svoje cedeje i mobitele k meni čistit...

- 18:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #


Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve sto covjeku moze past na pamet ili nogu...
teorije o svemu i nicemu...

PREPORUČENA LITERATURA
Kundera: Šala
Golden: Memoari jedne gejše (ko može na engleskom, toplo preporučam)
McCourt: Angelin prah
Irac u New Yorku
Kishon: Kod kuće je najgore
Nije fer Davide 1 i 2
Lisac u kokošinjcu
zapravo sve, s njim se ne da fulati puno...
Coelho: Veronika je odlučila umrijeti
Brown: DaVinciev kod
Jerome K. Jerome: Tri čovjeka u čamcu, a o psu da se i ne govori
B. Veličan: Meni je svaki dan nedjelja