Prodajne i komunikacijske vještine u turizmu - Brzog datiranja
ponedjeljak , 31.12.2018.Prodajne vještine
Click here: Prodajne i komunikacijske vještine u turizmu
PROGRESS KRATKOROČNI ODNOS S KUPCIMA prodavač pokušava prodati što više, ne ispitujući može li ih kupac prodati na svom prodajnom mjestu DUGOROČNI ODNOS S KUPCIMA prodavač pokušava ustanoviti tip i količinu proizvoda koji se točno podudara s potrebama kupca odnos orjentiran na kupca — Prodavač se aktivno usmjerava na razvoj prodaje kroz prodajno mjesto. Aktivno poznavanje engleskog jezika Početak programa: UPISI U TIJEKU Trajanje programa: 1 tjedan Visoka škola Aspira iz Splita organizira i provodi program usavršavanja za Recepcionara marine. Nakon prediplomskog studija zapošljava se u ŠTIMAC centru dentalne medicine d.
Koristit će se studije slučaja kako bi pokazale kako su drugi razvili svoju prodajne, komunikacijske i marketinške strategije. Jedino tako može potupuno razumjeti konkretne izazove i situacije polaznika i dati rješenja za njih. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama.
Prezentacije koje se pamte: najbolja praksa prezentacijsko-komunikacijskih vještina - Prodaju li govornici učinak i rezultate?
Sposobnosti za komunikaciju, prodaju i pregovaranje s klijentima, korisnicima usluga u turizmu, potrebno je kontinuirano razvijati radi uspješnog i dugoročnog održavanja odnosa i stvaranja potražnje. Kreiranje jedinstvenih komunikacijskih i interpersonalnih alata komuniciranja uz korištenje adekvatnih prodajnih metoda i alata uz proaktivan pristup gostima omogućit će bolju i uspješniju prodaju, odnosno zadovoljstvo korisnika-gostiju. Seminarom će se proći interpersonalne verbalne i neverbalne tehnike komuniciranja sa stajališta prodaje, prodajne prezentacije rješenja problema što uključuje i prigovore te ukazati na najčešće pogreške u komunikaciji i prodaji. Kroz obradu interpersonalnih komunikacijskih metoda usmjerit će se na uspostavljanje odnosa s gostima, na korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora za uspješno zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti, a sve promatrano sa stajališta interpersonalnih odnosa. Posebno mjesto pripada cross-sellingu, up-sellingu kao i prodajnim okidačima i njihovoj primjeni u uspješnom interpersonalnom komuniciranju i zaključivanju prodaje. Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija obogaćena je velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih komunikacijskih i prodajnih primjera polaznika. Pomoćno osoblje u turizmu i ugostiteljstvu, a posebno ono koje je u kontaktu s korisnicima usluga, sve razine managementa; direktori i voditelji prodaje i marketinga, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima-korisnicima usluga, vlasnici malih i srednjih tvrtki, svi koji žele komunicirati i prodavati više i jednostavnije te bi željeli postati uspješniji. Konobari, recepcioneri, vodiči, treneri, motivatori i sve druge skupine poslova u turizmu u izravnoj komunikaciji s gostima. TOP PONUDA Po osobi od 1.
Osnove komunikacije
Petar pomaže oko uspostave novih kontakata i zajedno s nama radi konkretne poslove s kupcima. He showed us how to be well organized and prepared in conversation and negotiating with customers. Krajem devedesetih završava školovanje za turističkog animatora u sklopu tvrke GAUDIUM d. Ovaj seminar omogućit će jačanje vaših prodajnih kompetencija za uspješno prepoznavanje prodajnih prilika, vođenje prodajnih situacija te zaključivanje prodaje. Veći dio naučenih sadržaja može se primjeniti odmah jer je jednostavno prenešen i uvježban na praktičnim primjerima. Razlika između ljubitelja vina, zainteresiranih za vino i vinskih znatiželjnika. Apply and become our new Museum Coordinator and join the fascinating world of Museum of Senses! Koje informacije o kupcu Vam mogu pomoći u radu? Ne treba posebno naglašavati što visoko samopouzdanje znači za razvoj karijere i kvalitete življenja općenito. Cilj ovog programa je obučiti postojeće djelatnike marina, ali i sve ostale osobe koje to žele postati kako ovladati vještinama potrebnim za kreiranje strategije marketinga nautičkog turizma. Znanje je kapital svakog pojedinca i tvrtke.
[Balkan hot chat|Plavi oglasnik varazdinska zupanija|Kako pronaci srodnu dusu]
Oznake: Ciceron, komunikacije
komentiraj (0) * ispiši * #