Prodajne vještine
PROGRESS KRATKOROČNI ODNOS S KUPCIMA prodavač pokušava prodati što više, ne ispitujući može li ih kupac prodati na svom prodajnom mjestu DUGOROČNI ODNOS S KUPCIMA prodavač pokušava ustanoviti tip i količinu proizvoda koji se točno podudara s potrebama kupca odnos orjentiran na kupca — Prodavač se aktivno usmjerava na razvoj prodaje kroz prodajno mjesto. Aktivno poznavanje engleskog jezika Početak programa: UPISI U TIJEKU Trajanje programa: 1 tjedan Visoka škola Aspira iz Splita organizira i provodi program usavršavanja za Recepcionara marine. Nakon prediplomskog studija zapošljava se u ŠTIMAC centru dentalne medicine d.
Koristit će se studije slučaja kako bi pokazale kako su drugi razvili svoju prodajne, komunikacijske i marketinške strategije. Jedino tako može potupuno razumjeti konkretne izazove i situacije polaznika i dati rješenja za njih. Sadržaj predavanja prožet je vježbama i važnim to-the-point smjernicama.
Prezentacije koje se pamte: najbolja praksa prezentacijsko-komunikacijskih vještina - Prodaju li govornici učinak i rezultate?
Sposobnosti za komunikaciju, prodaju i pregovaranje s klijentima, korisnicima usluga u turizmu, potrebno je kontinuirano razvijati radi uspješnog i dugoročnog održavanja odnosa i stvaranja potražnje. Kreiranje jedinstvenih komunikacijskih i interpersonalnih alata komuniciranja uz korištenje adekvatnih prodajnih metoda i alata uz proaktivan pristup gostima omogućit će bolju i uspješniju prodaju, odnosno zadovoljstvo korisnika-gostiju. Seminarom će se proći interpersonalne verbalne i neverbalne tehnike komuniciranja sa stajališta prodaje, prodajne prezentacije rješenja problema što uključuje i prigovore te ukazati na najčešće pogreške u komunikaciji i prodaji. Kroz obradu interpersonalnih komunikacijskih metoda usmjerit će se na uspostavljanje odnosa s gostima, na korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora za uspješno zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti, a sve promatrano sa stajališta interpersonalnih odnosa. Posebno mjesto pripada cross-sellingu, up-sellingu kao i prodajnim okidačima i njihovoj primjeni u uspješnom interpersonalnom komuniciranju i zaključivanju prodaje. Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija obogaćena je velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih komunikacijskih i prodajnih primjera polaznika. Pomoćno osoblje u turizmu i ugostiteljstvu, a posebno ono koje je u kontaktu s korisnicima usluga, sve razine managementa; direktori i voditelji prodaje i marketinga, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima-korisnicima usluga, vlasnici malih i srednjih tvrtki, svi koji žele komunicirati i prodavati više i jednostavnije te bi željeli postati uspješniji. Konobari, recepcioneri, vodiči, treneri, motivatori i sve druge skupine poslova u turizmu u izravnoj komunikaciji s gostima. TOP PONUDA Po osobi od 1.