Tiny Mouse

subota, 07.04.2007.

nesretno-sretna

Nesretna sam:
- što se moram rano ustajati i što se nikako ne mogu pošteno naspavati
- jer je danas subota (i to dan prije Uskrsa), a ja moram raditi
- jer ću (kakve sam sreće) možda opet morati ostati duže raditi
- jer mi je šef kreten kakvog nema na kugli zemaljskoj
- jer me vjerojatno nikada ne bi primili da radim u Hootersu
- jer me vjerojatno nikada ne bi primili da radim kao stjuardesa
- jer nikada neću biti na naslovnici nekog časopisa
- jer nemam želuca da budem veterinar
- jer nikada neću imati vilu u Dubrovniku
- jer nikada neću imati Bugatti Veyron ili neki slični autić
- jer je moj dragi nesretan što ima malu plaću i što se mora rano ustajati
- jer mog tatu jako bole leđa svaki dan, a radi ko konj samo da bi nama svima bilo bolje
- jer nemam bujnu kosu
- jer nemam tamnu put
- jer nemam noge do neba
- jer općenito nisam ženska za kojom bi se tipovi okretali i slinili


Sretna sam:
- jer nemam klempave uši
- jer nisam razrooka (ne gledam "u križ")
- jer nemam problema s viškom kila
- jer imam sve udove na broju
- jer imam sve organe na broju
- jer imam dobar posao i dobru plaću (osim šefa kretena)
- jer imam dvije kuće i dvorište
- jer imam psa, mačku i ribice
- jer imam jednu super turbo frendicu
- jer imam nekoliko jako dobrih frendova
- jer imam super roditelje
- jer imam preslatkog i dobrog dečka
- i jer imam još puuno, puno toga

A sada marš na šljakanje, kozo lijena! :D


Update:
Evo sada mi je Uskrs i službeno sjeban. Šef je došao nadrkan na posao i cijelo vrijeme jede govna i pizdi. Super, sve bolje od boljeg. Šta će mi se još desiti?
Mora da mu ona njegova kurvica nije dala pičke pa je zato nadrkan.
I sve vam je jasno koliko je sati kad ja psujem ko kočijaš (a to ne volim!)
A plaću naravno nismo dobili i sad nemam ni kune da kupim poklone dragom i starcima.

07.04.2007. u 08:50 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Šta god mi padne na pamet

Linkovi

icq 434-539-187



Blog.hr


online


myspace hit counters


Image Hosted by ImageShack.us