I want perfect body

Novi post. Novi start

Evo me opet, bas kao sto sam rekla USTAĆU JA OPET. Moram, jer ja to želim i svi ti padovi, će me jednom dovesti do uspeha, samo nikad ne smem odustati.
Prošao je i ovaj raspust, mogu reći da sam lično napredovala. Naučila sam dosta o ishrani šta nisam znala, naučila o postavljanju ciljeva, o životu uopste. Tako da neću žaliti što mi je prošao u samoci. Nevredi žaliti, jer to nam samo oduzima vreme, moramo ići dalje i dalje. Jer jednom će se to sve ispalatiti.
Dobro je eto sutra kreće škola, idemo po raspored. I tako, opet kreću obaveze.
Moji ciljevi su
da imam sto bolje ocene, sve petice, eventualno dve četvorke
da se pripremam za prijemni za fax polako. To mi je najvaznije
da skinem do Nove Godine jos jedno 7 kg
al volela bi do oktobra bar 4
da redovno vežbam, da idem bar dva tri puta nedeljno na trčanje, a vežbice u sobi svaki dan bar po pola sata
redovno cu pisati blog

I tako, inače ja stalno nešto planiram hehehe :)))
Htela bih vam se zahvaliti na svoj podršci, svim pomoćima.
Odlučila sam ići na neki način raw food ishrane, sem što cu neko povrće jesti kuhano, al to se mora posetepeno prelaziti i takooooo to je to od mene.
Uskoro cu vam opet pisati, idem vas sad malo obici

pusa i hvala vam punooooooooooo

30.08.2010. u 10:06 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (12)
Srpanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Znam da nisam savršena, znam da sam daleko od toga. Već neko vreme čitam blogove opet, pre sam i imala blog.
Ja samo želim podršku, da mi date savete, da zajedno uspemo u našim ciljevima i željama, da ostvarimo snove
Da poletimo kao ponosne leptirice, da raširimo krila...

Leptirice

BodyMind
Anorexicbeauty
Blue
Ana Beauty
Freya
Baby Ana
Numb
smerlica
debelo svinjce
apple**
-
stay strong and keep power
exhausted
Akai I love her <3
Anorexic beauty
Eating Disordered