I want perfect body

3 Dan 400 kcal

Ide mi ne zalim se, mada jedem i kad nisam gladna. Ono bude mi dosadno. Necu da odustajem, nemam potrebe za tim, ovaj put sam se promenula. Mada necu da kazem jos je rano, za svaku promenu treba mesec dana, taman kad se ovo zavrsi onda cu moci reci da sam stekla zdrave navike. Danasnji dan je prosao dobro, bilo je do 400 kca. Srecna sam ide mi nekako, samo mi dani sporo prolaze, jer ono nista mi se ne desava. Al dobro sad kad krene skola bice previse obaveza, ova godina mi je najgora, jer zavrsavam. Sto znaci moram da ucim za prijemni za fax, za uspeh, pa mature, pa uzas. Necu moci mnogo da vezbam, zato sada koristim vreme. Mada ako dobro budem isplanirala i stizacu.
Kcal
ringlova 500g 5*30kcal - 150 kcal
dve kafe 150 kcal. Znam da ne valjaju, imala sam jos te tri u jedan, pa prelazim na dva u jedan, mada imaju samo deset kcal manje
sargarepu i kupus ne verujem da je bilo vise od 100 kcal
Zadovoljna sam, mada sam mogla i manje da jedem, jer nisam bila gladna da bi toliko jela uf

A vezbe
ujutru sam setala 90 minuta i to jako jako brzo, brze nego sto neki trce, al jednostvano volim brzo setati. Sigurno sam presla 10 km.
Onda sam radila cucnjeve, trbusnjake i dizala tegove u sobi nekih pola sata
I planirala sam da idem da trcim, al je bilo nevreme, pljusak, grmljevina bedak :(
Pa sam radila neke get ripped vezbe 40 minuta, to sam skinula sa neta. Kazu da se kao sagori za 1h 1000 kcal, mada ja neverujem. Vec nisu bas lake, pa sam ih zato radila. I sada evo vama pisem blog :) Mada je kisa prestala mozda odem malo i trcati, il cu jos posle vezbati.
Znam da ovo nije mnogo hrane, al meni se nekako sad cini da jeste, i muka mi je. A nisam umorna, bas dosta i vezbam i sve, i ne osecam umor
I iskreno nisam nekako zadovoljna ovim danom, al moram nauciti d budem. Jer to moje nezadovoljstvo me je dovodilo do prejedanja. Zato nije lose, bice bolje :))) Idem polako i da ovaj put zauvek dodjem do cilja. Ocekujem da mi jedna kila sa ovakvim rezimom ode tek za sedam dana, necu sad odma da mislim da ce da ode, jer cu onda samo da se iznervira. Taman nek bude da su mi 1000 kcal, dnevne potrebe. A da ja to potrosim, taman za sedam, osam dana ce otici jedna kila. Moram ici polako i sigurno.
I moja Akai je ovo sigurno sjajno uradila :))) Jer je ona perfect :))) Mi cemo ovo uspeti :)))

Pusa i hvala vam puno na komentarima i podrsci

Image and video hosting by TinyPic

16.08.2010. u 19:28 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (12)
Srpanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Znam da nisam savršena, znam da sam daleko od toga. Već neko vreme čitam blogove opet, pre sam i imala blog.
Ja samo želim podršku, da mi date savete, da zajedno uspemo u našim ciljevima i željama, da ostvarimo snove
Da poletimo kao ponosne leptirice, da raširimo krila...

Leptirice

BodyMind
Anorexicbeauty
Blue
Ana Beauty
Freya
Baby Ana
Numb
smerlica
debelo svinjce
apple**
-
stay strong and keep power
exhausted
Akai I love her <3
Anorexic beauty
Eating Disordered