Sex sa djevicom - Brzog datiranja

četvrtak , 17.01.2019.

Kategorija - predivno










Click here: Sex sa djevicom






Video sam kako se moja sestra meskolji. Spustio sam glavu na njeno uho i šapnuo joj da klekne na trosjed prema meni. Sanja se tresla sve slabije i slabije dok se nije skoro umirila. Gledao sam u sise nadajući se da će skinuti grudnjak.



sex sa djevicom

Jelena je promatrala penis, po prvi put u životu, ali je na nukanje sestre kleknula pred njim i počela s lizanjem kavijara. Taman dok smo sve sredili došle su naše gošće. Veliki debeli glavić naslonio je na otvor koji je zjevao u išćekivanju da ga nešto ispuni.



sex sa djevicom

Kategorija - predivno - Sve je to normalno.



sex sa djevicom

Naravno, morate da budete svesni činjenice da je njoj gore nego vama, jer ipak vi znate šta vas čeka, a ona nema pojma o tome. Zato pratite sledeća uputstva i učinite da joj bude lepo iskustvo koje nikada neće zaboraviti. Bez pritisaka Ono što svakako ne smete da radite to je da navaljujete ili je pritiskate na seks. Bez obzira koliko vi to želeli, ona je ta kojoj bi trebalo da predate kormilo i čija uputstva morate da pratite. Tek kada od nje dobijete zeleno svetlo za akciju, igra može da počne. Do tada joj samo dajte do znanja da je želite u svom naručju. Preuzmite kontrolu Vi, kao iskusniji, morate čvrsto, ali nežno da je uvodite u celu priču. Upravo to je ono što ona očekuje, zato se nemojte bojati da uzmete stvari u svoje ruke. Imajte , jer žene upravo to vole, kad je muškarac glavni u spavaćoj sobi. Dopustite njoj da odredi tempo, ali ne zaboravite da ste vi učitelj, a ona đak. Znači, imate keca u rukavu i iskoristite ga najbolje kako biste je napalili i priuštili joj nezaboravnu noć. Foto-ilustarcija: Profimedia, Altrendo Opustite je S obzirom na to da je očekuje nešto sa čim nije upoznata, izvesna doza napetosti je sasvim očekivajuća. Ali tu nastupate vi, vaš šarm i vaša brižnost. Za početak joj recite da je prelepa i dok tako naga leži u vašem krevetu. Potom je ljubite, dugo i nežno, dodirujući je po telu. Pričajte sa njom, pitajte je da li joj nešto odgovara ili ne. Tako će shvatiti da može da vam veruje i da može u potpunosti da vam se prepusti. Foto-ilustracija: Profimedia Napalite je Pre nego joj ubacite u , dobro je napalite. Možda zvuči jednostavno, ali nije baš kao što ste mislili. Žene se često plaše tog trenutka kada treba započeti penetraciju, jer znaju da ih čeka izvesna doza bola. Međutim, u tom slučaju nije loše da je što duže ljubite po vratu, telu, usnama, da je milujete i dodirujete pre nego što akcija počne. Čak i kada probijete led, nastavite to da radite kako ceo fokus ne bi bio na vaginu, i bol. Usporite i stanite ako ona to želi Nije isključena mogućnost da se žena predomisli trenutak pre samog čina. Međutim, vaše je da joj u tom trenutku pružite podršku i date do znanja da nećete raditi ništa što ona ne želi. Ako treba, sačekaćete da bude potpuno spremna, a možda joj i vaše reči podrške daju dodatni vetar u leđa zbog čega će poželeti da vas ima tog trenutka. Budite razumni, puni podrške i nežni, jedino na taj način ćete joj dati do znanja da vam je stalo.



Boss
Uvijek uz seks prakticirajte i razgovor kako bi saznali tko što voli. Otkopcao sam farmerke i uz njenu pomoc stavio kondom. Spustio sam potpuno hlaće koje su skliznule do ispod koljena i kleknuo sam iza nje. I NARAVNO MASTURBIRATI a ne da budete tip kao jedna moja prijateljica IMA 28 GODINA... Martinu je prizor potaknuo da se digne s mene, premaže mi ukrućeni penis vazelinom i kaže mi da je jebem odozada. Prvu večer skoknuli smo do obližnjeg gradića i obilazili smo poznate lokacije. Kod nekih žena izostanu i bolovi i krvarenje što ne znači da je prije došlo do probijanja himen. No… za moj plan su bili idealni. Kada je iskusna seka primijetila da sam na vrhuncu zgrabila mi je penis i pošteno mi ga izdrkala na lice mlađe kolegice.

[Šeks|Cmok slike|Brak za papire nemacka]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.