• On/Off

    < ožujak, 2009 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    Lipanj 2009 (1)
    Svibanj 2009 (3)
    Travanj 2009 (6)
    Ožujak 2009 (8)
    Veljača 2009 (4)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • Brum brumm .

    Hmmm. :)
    Blog napravljen iz dosade..
    Ne trebaju mi suvisni komentari
    Ne trebate ostavljat po
    132392473947 komentara.
    Zahvaljujem ^^

    Dragi ljudi :)

    .Brokenstrings. ^.^
    .Anchoo ^.^
    .Mudry-bog. ^.^
    .Stelluska133. ^.^
    .Paper Plane Pilot ^.^
    .Obichna ja ^.^
    .Dream. ^.^
    .IneeSka ^.^
    .D.SmiLe.GirL. ^.^
    .cookie ^.^

    Maah .

    O njoj .
    Ime : Tina
    Rodena : 8.2.95
    Skola: Osnovna :)
    Horoskop: Vodenjak ^^
    Hobi: Odbojkaa
    Emesen: Ofc :)
    Fejsbuk: Daap (:
    Moto: Živi svaki dan kao da ti je posljednji <3

    Frendovi *

    *Dora
    *Leck
    *Ivana
    *Paki
    *Stella
    *Mudry
    *Anna
    *Kiki
    *Nina
    *Rodić
    *Sandra
    *Benny
    *Ella
    *Joca
    *Mony
    *Tomic
    *Berna
    *Spuda
    *Ines
    *Gnjidić
    *Karlaa
    *Urban



    NeSto :)

    Smrt je šlag na kraju mog i ovako sjebanog života ..
    Autor : Cjenjeni Matej Mudrinjak ^^

    PikČrs ^^

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    credits

    design: MissSmileDesigns

    kostur: ldesigns

    *Jednom kad ti pogledas u oci moje kad ponos vise ne bude igra za dvoje,Tad cemo mi pricati dugo ko' nekada i mozda ti priznam koliko sam te voljela..

    Ej djevojcice i djecaci :)
    Ja bih pocela s pitanjem jednim. zasto se sve mjenja ? ljudi ? dogadaji? ekipa ? ...
    ni sama neznam .stalno se dogadaju neke grozne stvari. . al to je zivot
    pun tuge,srece i ljubavi.. al moramo nastavit dalje.. kako ljudi govore.. nedajte se smesti zbog neke gluposti..al
    meni bas ta glupost puno znaci ..ucim na greskama. i te greske ostavljam duboko zakopane u sebi. volim svoj zivot.
    imam sve sta bi trebala zapravo imat.. roditelje,prijatelje,srecu ljubav.. al opet.. fali ono nesto..neka mala sitnica.ali nemogu otkrit
    koja... volim razmisljat o takvim stvarima. puno razmisljam .. i to razmisljanje je zapravo dio mog zivota.
    u zadnje vrijeme mjenjam raspolozenja .. malo sam tuzna malo sretna. znm da me nesto muci .. zbunjena sam :S
    ne razumijem.. zasto mnogi pocine samoubojstvo .. sta oni ne razmisljaju da ih vise nece bit.. da vise nikad nece vidjeti,pricati i druzit se
    sa svojim prijateljima ..uzivati .. smijat se..:( ja si nikad ne bih mogla oduzeti zivot..previse je toga sto me drzi na zivotu .. uspomene ..nesto prekrasno.
    volim se prisjecat uspomena.ponekad me znaju rastuzit, shvatim da se to vise nikad nece dogodit.. jedino sto mi ostaje je sjecanje na to.. jedno lijepo tuzno
    sjecanje..a i to je dio zivota.. .. nznm vise .. nemam vise inspiracije .. idem gledat tv.. idem nesto radit .. volim vas ˇ^^
    Image Hosted by ImageShack.us


    16.03.2009. • Komentari (50)





    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.