• On/Off

    < travanj, 2009 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      

    Lipanj 2009 (1)
    Svibanj 2009 (3)
    Travanj 2009 (6)
    Ožujak 2009 (8)
    Veljača 2009 (4)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • Brum brumm .

    Hmmm. :)
    Blog napravljen iz dosade..
    Ne trebaju mi suvisni komentari
    Ne trebate ostavljat po
    132392473947 komentara.
    Zahvaljujem ^^

    Dragi ljudi :)

    .Brokenstrings. ^.^
    .Anchoo ^.^
    .Mudry-bog. ^.^
    .Stelluska133. ^.^
    .Paper Plane Pilot ^.^
    .Obichna ja ^.^
    .Dream. ^.^
    .IneeSka ^.^
    .D.SmiLe.GirL. ^.^
    .cookie ^.^

    Maah .

    O njoj .
    Ime : Tina
    Rodena : 8.2.95
    Skola: Osnovna :)
    Horoskop: Vodenjak ^^
    Hobi: Odbojkaa
    Emesen: Ofc :)
    Fejsbuk: Daap (:
    Moto: Živi svaki dan kao da ti je posljednji <3

    Frendovi *

    *Dora
    *Leck
    *Ivana
    *Paki
    *Stella
    *Mudry
    *Anna
    *Kiki
    *Nina
    *Rodić
    *Sandra
    *Benny
    *Ella
    *Joca
    *Mony
    *Tomic
    *Berna
    *Spuda
    *Ines
    *Gnjidić
    *Karlaa
    *Urban



    NeSto :)

    Smrt je šlag na kraju mog i ovako sjebanog života ..
    Autor : Cjenjeni Matej Mudrinjak ^^

    PikČrs ^^

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    credits

    design: MissSmileDesigns

    kostur: ldesigns

    Save your pity for tomorrow When I smash it like a ball in the club On the news, I'll be rockin' like a rockstar I'm unstoppable

    (ovo je izmisljena prica :D)

    Zasto ? Zasto ? Zasto ? Zasto sam ga izgubila ? Bili smo tako sretni zajedno. Voljega sam ga .Al stvarno sam ga
    voljela,onako istinski,Vise od svega . Previse mi je znacio . Sve sam htjela napravit za njega.Nemogu opisati taj osjecaj .

    I've been travelin on this road to long
    Just trying to find my way back home
    The old me is dead and gone .


    Imala sam ono sto sam oduvijek htijela imati . njega . samo njega .
    Njegovu kosu,njegov osmijeh,njegove oci. On mi je bio dovoljan. Nitko mi vise nio bio potreban,sam on .Stalno
    sam mislila na njega . Svake sekunde,minute ..uvijek bi mi u mislima bio on .Obozavala sam njegove modro plave oci . Obozavala sam ga gledati .mogla sam ga gledati satima .
    Bila sam ovisna o njemu .Bio mi je kao droga bez koje bih umrla .Al morao je doci naravno i onaj ''pakleni''dan .Dan koji mi je unistio svu srecu ..
    Poslala sam mu poruku da se nademo . Cekala sam ga na nasem starom mjestu,ali on se nije pojavio . Pocela sam se trest .Zvat ga,slat mu poruke,trcala sam po gradu i mislila na to da cu ga sada naci i zagrliti ga. Proslo je 20 sati .Jos uvijek sam hodala po trgu i trazila ga. Al njega nije bilo . Jednostavno je nestao . Nisam znala sta da radim . Otisla sam do njegove kuce . Bila je prazna. Kao da nikad nitko nije zivio tamo . Okrenula sam se i krenula prema doma,jos jednom sam se okrunula pomisljajuci da cu ga ugledati na vratima,ali nije ga bilo . Izgubila sam ga .
    Htjela sam se ubit . Napravit si nesto . Osjecaji prema njemu su bili jednostavno jaci od mene . Al ja sam jos uvijek
    ovdje. Neznam zasto si nisam nesto napravila . Jos uvijek idem u skolu, zivim normalan zivot kao sto je i bio prije
    nego sto sam njega upoznala . Svake veceri prije spavanja gledam nasu zajednicku veselu fotografiju i razmisljam o njemu .Razmisljam o tome kako mi je sad ostala samo ova nasa fotografija.Toliko sam mu toga jos htjela reci, toliko sam ga puta jos htjela zagrlit i poljubit
    *Ali njega vise nema .

    Nepristojno hodas radis to najbolje
    musko ti je srce pista za nevolje
    bas si onih dana na moje sletjela
    pricas kako dugo decka nisi imala



    25.o4.2oo9. Nezaboravn dan. Moja krizma. tj Sv.Potvrda. Bilo jee odlicno . Prvo smo isli u crkvu . jaa sam citalaa.
    Wiii . Prvo sam misla sta cu napravit ako fulam tekst itd. al je sve super proslo . U crkvi smo bili do 11 3o .
    Onda poslje isli u restoran.. Pol sata od zg-a . Sermage rest . Stellicaa moja je islaa samnom . Wiii .
    bilo je pre preee . Janko Marko i Ivan. Najboolji decki na svijetuu . Jednostavno ih obozavam . Stella ce vam to
    potvrdit :) . nikad necu zaboravit ovu subotu . Da se bar moze ponovit . <3. Al jbg. Nemere . Liepo sam dobila
    paree, parfemee,bonove,bukete <3,lancic,sat ... itd ^__^ Sto se mene tice nisam ni trebala nista dobit,dovoljno
    mi je bilo to drustvo i zabava i smijeh . Nista drugo mi nije trebalo . :D Eto idem vam ja sad .
    Ljubim vass. A najvise ekipu od jucer *__*


    26.04.2009. • Komentari (67)





    Pomozite mi drugovi da nadjem spas od ljubavi pomozite mi rodjeni samo jos ove noci .

    Razmisljam.Opet. Pocinjem se zapitkivati kako bi bilo da me nema ? Da jednostavno nestanem,da se probudim u drugom tijelu i i drugom svijetu gdje su svi ljudi drugaciji i gdje je sve onako kako treba biti.Htjela bih jednostavno krenuti ponovno. Sve ispocetka i zapoceti novi zivot .Zivot zbog kojeg mi nikad nece bit zao . Znam da ce biti trenutaka u kojima cu se osjecati lose,ali nikada necu moci zamrzit nekoga ili nesto . Htjela bih zivjeti u svijetu bez mrznje,bez dvolicnosti . Jeli to moguce ? Jel moguce da se sutra probudim sa smijeskom na licu,sa spoznajom da je sve predivno,bas onako kako treba biti,da je suncano i da nece biti oblacno. Mislim da to je to nemoguce i da se to nikada nece dogoditi , jer gdje ovaj svijet ide, u neku crnu tamu, to je stvarno nemoguce . Zelim toliko toga, toliko toga sto ce me usreciti,sto ce usreciti moje bliznje i osobe oko mene. Da bar imam moć . Moć kojom mogu usrećiti ljude, rijesiti njihove probleme i vratiti im onaj, onaj osmijeh . Predivan osmijeh . Znam da to zvuci djetinjasto malo, ali voljela bih to jer ne mogu vise trpiti, gledati tuzna lica, puna mrznje. Jednostavno je to jace od mene.
    Nemogu vise.


    17.04.2009. • Komentari (81)





    Stay awake, don't rest your head Don't lie down upon your bed .While the moon drifts in the skies. Stay awake, don't close your eyes

    Prvo, hvala svima na komovima,savjetima itd :) . Puno sam promjena napravila na blogu. nadam se da ste ih uocili i da vam se svidaju . jer se meni stvarnoo jako svida blog ^^ Neš mi se bilo sjebalo,pa sam na trenutak htjela odustat
    od svega i izbrisat blog,al sam onda razmislila i shvatila da bi mi bilo teško bez vas :) Najdrazii moji blogeri ^^
    Ja uživam u čitanju vaših posteva. tako me neki znaju dirnut,i čak i rastužit . to je nešto predivno. jako mi se sviđa
    vaš stil bloga ^^ Svi ste mi super, i sve vaas volim ;) i zato ovaj post posvećujem vama,svim blogerima,koji su mi u srcu.
    Ps .Ovaj post je kratak,jer nemam nekih tema za pričanje,a i vjerovatno vam se neda čitat ;)
    Ljubimm .


    14.04.2009. • Komentari (53)





    Bijesna, uh, sto sam bijesna sada sam svjesna koliko na tebe sam slaba ..

    Bijesna sam .jeste li vi ikad imali čeznju da nekog ubite ?? Jer ja to zelim. Jednu osobu . koja uvijek sve s*ebe .Uvijek . I
    jos se poslije naljuti i govori da nije kriv/a. Il zeli malo puno paznje il kaj ? Jer tako izgleda .
    Za svaku sitnicu se naduri. Svakuu !!! . Jbt. Krivi pokret napravim naljuti se. i za par dana se odljuti.
    i kao sve super.ja to sve trpim i drzim u sebi .i jos da se ja moram ispricat za ono sta nisam napravila ? Pa sta on/a zeli od mene? ? I jos mi kaze
    da ja iskoristavam . A ja zapravo se samo zelim druzit s tobom osobom i pricat o svemu . al to tako nejde,jbg.
    To se stalno dogadalo . Ja napravim neš krivo,naljuti se . i tako vec godinamaa . i uvijek sam
    zalila zato kaj smo se posvadali. i uvijek sam se ispricavala,slala sms-ove. Sveee šta treba.
    Al sad sam shvatila ( frendice me prosvjetlile ) Da je to sam gubljenje vremena. i odsad pa na dalje ta osoba
    me moze zaboravit. sto se mene tice,nase prijateljstvo je gotovo . i sretna sam zbog tog. vise ne moram trpjeti
    uvrede,bahatost i dvolicnost. svemu tome je,nadam se,dosao kraj. Sretna sam. jer znam da sad imam frendove
    koji su uvijek uz mene i koji me čuvaju ^^
    Volim ih !

    Image Hosted by ImageShack.us

    Jucer bilo odlicno vani. Zezancija. Bez svadanja :D Supeer je bilo. Izgubilaa bedž. aaa moram
    Havraneku i robiju cokoladu kupit :D .Dap dap. Armis me prozvo salama ? xD .
    ii nisam islaa sama domekaa wiwiwiiwi. Moramo ro ponivit :)
    Dora i Dorijan :D
    ahahaha . ugl idem ja sad.
    U grad sa siS .
    Heeepi :*
    Mwahh .


    09.04.2009. • Komentari (45)





    I don’t know what’s right and what’s real anymore.. I don’t know how I’m meant to feel anymore

    Ovo vise nema smisla . Umorna sam .od zivota,ma svega ..Dan je gotov. Opet . Sutra opet novi dan ,novi pocetak . Danas je bio predivan dan . Suncano,toplo . Uzivala s curama na Bundeku . Zezale se, rolale ,slusale muziku . Dan je bio proveden fenomenalno .. A sad mi samo ostaje sjecanje na taj dan . samo sjecanje .
    Zasto svaki dan nije takav ? tako savrsen . tako topao . Da je bar svaki dan kao iz bajke . jednostavno savrsen.
    al to je samo moja masta, zar ne ? Uvijek se dogodi neka sitnica koja ti cjeli dan s*ebe . i tako stalno. vrtimo se u krug. Uvijek ista ''staza'' . isti ljudi . Sve je to nekako vec jako izbljeđeno i dosadno. Volim iznenadenja . Ali ne ona od kojih ti se krv sledi u zilama. nego ona lijepa,draga iznenadenja. Na koja mislis cjelo vrijeme. samo cekas trenutak kada ce te netko iznenaditi. reci ti nesto lijepo . pokazati da mu puno znacis. to je za mene bajka . Dan posvecen dragoj osobi.
    Nesto predivno . Al toga vise nema u ovom gradu,drzavi,zivotu. Svi su nekako umisljeni,dvolicni,bahati. :S
    To je zapravo ono nesto şto sve ucrni. Gdje se god okrenes ljudi sapcu,tracaju te. a sto je najbolje ni ne znaju te.
    Nesto grozno . ah. moramo se na to naviknuti .
    Evo jedne recenice koja mi se posebno svidjela .
    Stalno mislim na nju .

    Život je kocka,nikad ne znaš šta možeš izgubiti,a šta dobiti


    05.04.2009. • Komentari (30)





    Sad me ne diraj, moja je tuga ovo nista me ne pitaj, nije ovo nista novo ..

    Evo i da se ja javim malo .Nije me bilo hmm 5 dana mozda ?xD . Al nisam ja vas zaboravila :) Evo da pocnem pricat.
    Npr. jucer smo bili na izlezu Zadar-Nin. Bilo je prejebeeno :D Naravno u busu je bilo najbolje . Krenuli oko 7 . tako negdje.Naravno ja spavala oko sat i pol :D Brijala sam da ce bit dosadno al na kraju je sve bilo jebeno :) Pjevali smo,plesali ,.. Khm . bilo je i drpanja :D . Hahah . I tako. jocic skinuo alena. Naravno, ja i Dora sve vidjele . Jedine.
    Bolje da vam ne pricam kak je to izgledalo. Poslje tog se smijala mozdaaa sat vremena. hahaah :D . Bili uuu mom Ninuuuu ljepom . :( . Aaaaa tek u 7 mjesecu idem tam :( . Jaa bi saaad tamoo . U Zadru bilo super . Bili na orguljama. u muzeju. hahahahaahha, Darac see bacio u more ledeeno . xD . hahaha. skinuo se u bokse i zaletio se i bum. A jbg covjek mora nije vidio. Shvatite ga. hahah . Imali smo 3 sata slobodno. Ljepo Ivana,Mony ,Dora ja osli u restoran na pizzu . pa poslje se malo prosetat i kupit se nees :) . Jea ^^ . I oko pol 5 smo krenuli . Na polovici puta mi se uzasno pisalo. Pocela sam plakat jer nisam mogla izdrzat. Jbt . Uzaas. xD. Ivanaaa je umirala od smijeha a i ostali :D A sta da vam kazem neg da je bilo odlicno., dosli smo oko 8 i osli u mek naravno . I ljepo se pokupili doma i osli spavat :D .
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    I tako. Ja se pomirila s jednim frendom <3 posvadala se s drugim :S A jbg . opet isti frend ko prosli put . a jbg.
    vjerovatno je tako ''sudeno'' . Mah :S Valjda cemo se pomirit. moram biti optimisticna, i imat onaj fejk osmijeh .
    A mrzim se svadat s nekim. To je tako grozno :S ma svi se nademo u takvoj situaciji uvijek . Takav je zivot. Ponovno govorim. Zivot nije savrsen nikada. Uvijek ima nesto sitno koji zivot cini nekako crnim :S
    Idem sad.
    Volim <3


    02.04.2009. • Komentari (28)





    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.