03

ponedjeljak

travanj

2017

Just breathe...

Na stolu se nalazi jedna čaša puna vode. U prostoriji su dvije jako žedne osobe. Prva osoba je uzela čašu i dala drugoj da popije, vjerujući da će druga osoba ostaviti napola punu čašu vode. No druga osoba je popila vodu sve do posljednje kapi ne vodeći računa o tome kako treba podijeliti vodu. I tako je prva osoba ostala žedna.

Obožavam blogericu "Moj životni dizajn" Marijanu May i pravo mi je otkriće...i obožavam razmišljati o temama koje tako nesebično daruje i kojima pomaže (barem meni) proširivati vidike. Osvrtom na prethodnu priču, pojašnjava:
Čaša vode predstavlja sve ono što tražimo u odnosima s drugim ljudima: ljubav, poštovanje, razumijevanje, suosjećanje, iskrenost, dobrotu, darežljivost, poštenje.....
Ako samo jedna osoba pije vodu, druga ostaje vječno žedna....
Upravo zato što su ljudi u jednosmjernim odnosima, upravo zato se osjećaju iskorišteno...
Tamo gdje nije uspostavljena ravnoteža davanja i primanja, odnos nikada neće biti skladan....


Meni su njezina razmišljanja predivna duhovna hrana....podest koji se u potrebnim trenucima izdiže iznad svake situacije i daje mi pogled "odozgora", jednostavno objašnjenje uzroka te rješenja. Moj unutarnji mir mi je stvarno prioritet i ne kaže se bezrazložno da sve što ima cijenu našeg vlastitog, unutarnjeg mira je - preskupo.

Stoga, kako kaže sjajna Ingrid Divković:
"Došla sam u fazu života kada ljude jednostavno bez suvišnih emocija i dodatnih razmišljanja dijelim u dvije grupe:
*oni koji unose mir u moj život
*oni koji unose nemir
Za prve ću uvijek pronaći vremena. Za druge više nikada".

Oznake: soliloquia

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.