Can this beauty fade in grey..And this tears turn to dust..Can we ever be free..To live in eternity...'s blog

01.04.2007. 03:39

The Madman's Tale: Chapter 1

Prošla ponoć, meni se spava, glavobolja je previše bolna, i napuhuje mi glavu do te granice gdje mislim da će eksplodirati ako ne izgasim sve živo i neživo u sobi i ne odem spavati. Osim tog sam savim ok. (možeš misliti haha)

Nekak se u posljednje vrijeme otvaram, ne znam baš na koji način.
Moram reći da sam od jedne vrlo vrlo vrlo drage i predrage osobe dobila seriju NCIS!!!!
Sam tek tak da znate, obožavam ovu seriju!!! I Abby je tak, ma baš je. Da, da, je.

Image Hosted by ImageShack.us

I tak da sam ja to dobila i sva sam happy ovih proteklih tjedana. Čak sam počela i lijepe, dugačke crvene kikice nositi, baš kao i Abby. Naravno ima tih određenih razlika u boji i dužini no nije važno, isti je stil frizure.

No bit je u tome da ja ne volim u školi nositi svezanu kosu, no zbog tog osjećaja otvaranja počela sam nositi i kikice, iako u cijeloj školi i cijelom gradu ih nosi broj osoba od njih čak 10!? Tak da je vrlo čudno bilo vidjeti mene sa svezanom kosom jer su svi navikli na određene stvari kod mene.

Glavno da sam eto počela se osjećati dobro u sebi i počela sam zauzimati mnogo više prostora nego sam prije upotrebljavala jer nisam prije željela se nikom nametati.
Upravo i sad mi vise te dvije kečke, i znate kak to grije i baš sam si fora i sretna sam. Pustite kosu i garantirano da će vam biti vrlo toplo.

Image Hosted by ImageShack.us

Eto. Baš sam sad završila razgovor sa svojim dragim, koji me prekinuo u pisanju ovog posta i inače ga ne oslanjam takvim imenima jer nisam takva i gadi mi se to kad netko tako slatkasto počne nekog nazivati; a i gdje je tu ljepota kada te netko nazove kolačićem!!; koda te želi samo pojesti a ne da te zove iz milja tak; i ne govorim to da on mene zove tak, ovo je samo primjer, neg ja sam ga nazvala tak jer ostavimo prava imena koja samo kompliciraju stvari.
No imasmo mi nekoliko problema, i dragi moj, zbog tebe sam bila u smrtnom strahu, znaš onaj put, jer si me toliko uplašio svojim ponašanjem da ja nisam znala što da radim, a ja sam osoba koja je konstantno stabilna i rijetke stvari me izbacuju iz “tračnica“.
No takva sam da kad želim nekom nešto onda to napravim do kraja makar me ubijala ta osoba u pojam. Tak da eto, sve je ok, again.

Ma kak i naziv posta govori ovo su priče lude osobe i vidi ti tog čuda ovo je prvo poglavlje. Očigledan znak da će biti mnogo poglavlja još.
No eto odlučih da vam se malo jasnije prikažem..
Pa šutite i čitajte, a ak ne želite e onda ne lažite da ste iščitali i da sam dobro to istipkala, neg baj baj ljudovi onda.

Sjetih se još nečeg.
Znate onu reklamu za Nescafe, onu bivšu, kad ovaj mali čovječuljak iz auta koji pije upravo tu kaficu, dođe na kućicu u garaži da plati ili šta već i kaže “Mislim da netko treba zagrljaj.“
To kad sam svaki put vidjela morala sam najbližu osobu zagrliti, a kad je to u većini situacija bila moja seka, jadnica je vjerojatno dobila fobiju od mene, jer ipak opet ja nisam takva inače da grlim nekog. Vrlo rijetko se to događa, no eto ne znam što se to događa u posljednje vrijeme no sva sam nekakva nesvakodnevna.

I moguće da sam ovakva sretna i drugačija zbog tog što sam si napokon udostojila odvući svoju cijenjenu guzu u trgovinu da kupim mp4, tak da sam i zbog tog happy, jer glazba mi je vrlo važna. Može mi sjebati dan, a i može mi poboljšati dan.
Još mu nisam dala ime, a inače dajem imena svojim stvarima, no često ga zovem samo mp, pa eto krstim ga imenom Mp.

I vidjela sam u petak nešto što me toliko razljutilo.
Neki čovjek, ma budala da nema veće, je izmučio jadnu životinjicu – psa, nisam vidjela što no čula sam da pas cvili,a pogled mi je zaklanjao auto, i tak da je on tog psa dovukao do prtljažnika – grozne li riječi, i zapovjedio mu da uđe, te zatim zatvorio ga unutra!!!
Znate li kak sam se osjećala u tom trenutku? Još ja koja toliko obožavam sve životinje, osim buba malih onih i glista i crva.
Zašto osobe ne misle? Zašto nitko ne pomisli na jadnu životinju, kako se ona osjeća zatočena. Pa to je isto kao da osobu stavljaš unutra i mučiš ju. Pa nek sebe stavi i zatvori pa će vidjeti kako je biti unutra.
I onda još takve osobe smiju imati životinju.
Trebali bi napraviti nekakve testove da se vidi tko smije a tko ne smije imati životinje.

I taj dan, inače imam praksu petkom, išla sam fotokopirati neke stvari za maturu sebi i nekim ljudovima iz razreda, i naravno sama sam išla, jer sam rekla idem sama šta će mi netko, pa neću se izgubiti ono.
Ma glavno idem ja to foto.i vraćam se ja prema tramvaju i kog sam vidjela?
Anđela tame zarobljenog u laži.... Izgubljenog u magli....
I htjela sam upiti svaku jebenu sitnicu na njegovoj pojavi, no nisam mogla već su mi se oči zasuzile.
I znam da kompliciram stvari, čak i povrijeđujem, no taj anđeo je moj i on je čuvan u mom svijetu u koji nitko nije nikada koraknuo, stoga on nije stvarna osoba, makar ga mogu osjetiti i dotaknuti, i kao nestvarna osoba ne može povrijediti nikog, već samo ja mogu povrijediti nekog svojim ponašanjem i željom za određenim stvarima.
Tak da razjasnim stvar. Imam dečka, ne želim mu zlo, no anđeo je moj.

Image Hosted by ImageShack.us

Znam znam. Ljudi misle sada svašta. No pustite me, i ostavite me na miru.

To je to.
Dosta više priča za vas.
Prvo poglavlje je završilo.
Uskoro slijedi novo.
I to zbilja uskoro.
Jer popravih se.
Nije prošlo ni mjesec dana od mog prošlog posta.
Pa eto pišem ja.
Pa sada lijepo vam svima želim laku noć trenutno, i dobar dan, i dobro jutro i večer naravno.
Šaljem svima jedan veliki zagrljaj, i baj baj za sada.
8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            



Komentari da/ne?

Opis bloga

Pokušaj da prenesem svijet, koji sam stvorila od svojih snova, želja i mašta, u stvarnost da bih mogla još više upoznati i shvatiti sebe i svoju dušu.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Zahvale