Tiha Sjena

petak, 27.02.2009.

PITANJE

Kad su sretne te ptice na grani
što onda rade s kim radost dijele,
Kad im srce od sreće zatreperi
koga gledaju pahulje bijele.

Kad cvijetovi rosni zanosno zamirišu
da li puniim plućima svoj miris udišu!

Da li duga na nebu poslije ljetne kiše
vidi svoje boje
ili ih ona vidi još i više.

Skime radost podijele
tko im olakša boli
da li i one imaju
nekoga tko ih voli.



Tiha Sjena

27.02.2009. u 21:59 • 6 KomentaraPrint#

četvrtak, 26.02.2009.

MOLITVA

Ako će biti kao Judin
poljubac nikad nek ne dam Ti ja
neka nikada ne vidim sjaj
ako će biti sjaj srebrenjaka.

Daj da budem Šimun Cirenac
da s ljubavlju primim križ taj
da putem Kalvarije i s križem svetim
Isuse k Tebi dođem u raj.

Ako nekad postanem Toma
ako i trunka sumnje se javi
Isuse daj da grešnik ovaj
prste u Tvoju ranu stavi.

Daj da Tvoje rane Bože
ispune suze oka moga
da nikad više ne uvrijedim Tebe
za nas raspetog jedinog Boga.

26.02.2009. u 20:10 • 9 KomentaraPrint#

PISMO

Nekad smo sjedili do kasno u noć
znali smo dočekati i zore rane
pišući pisma duga i nježna
i nikako da sve u njih stane.

U pismo bi mogli stati
otisak žarko crvenog ruža
kap njenog jakog parfema
da te posjeti na nju
i kad je kraj tebe nema.

Latice ruže ,uvojak kose
trepavica što nosi sreću
u to maleno pismo stane
kao u neku veliku vreću.

Kada ih nakon godina dugih
izvučeš sa dna neke ladice
mogu ti opet kao nekada
vedar osmijeh vratiti na lice.

Onda se pojavila spravica neka
kad poruka stigne počme da svira
zbog poruke kratke od dvije tri riječi
cijeloj kući ona ne da mira.

Ok,uredi,šalji ,briši...
šta smo izgubili ni svijesni nismo
tipkajući poruku uzdahnem tužno
TO DOBRO STARO PISMO!

26.02.2009. u 19:41 • 1 KomentaraPrint#

Kad sam napravila blog prije tjedan dana
mislila sam da ga nitko neće pronaći i pročitati.
Sad vidim da nije tako,ja sam zadovoljna
zahvaljujući svima vama koji ste posjetili blog
Znam da je nešto napisano dobro,
nešto obično "šaranje".
Nadam se da će biti bolje i kvalitetnije,
jer ću dosta toga naučiti posjećujući
vaše blogove.
HVALA!

26.02.2009. u 08:23 • 2 KomentaraPrint#

DOK PREDAJEM SE TEBI...

Tvoje su oči pune ljepote
čudnim sjajem zrače
tvoje su usne vrele imeke
i meni puno znače.

Tvoj dlan mi dira lice
što trebam dobro zna
od miline sva se topim
i predajem se tebi ja.

Uzvraćam ti poljupce vrele
i predajem se cijela tebi
znam da život mi značiš
život bez tebe ,život bio ne bi.

Dok gledam tvoje usne
i ljubav s njih počimam piti
pitam se zar čovjek i žena
mogu ovako sretni biti.



Tiha Sjena

26.02.2009. u 08:11 • 1 KomentaraPrint#

Tvoje ruke

Kada te netko toliko voli
i svoje ruke od srca pruža
to je najljepši dobiveni poklon
ljepši od najvećeg buketa ruža.

Te ruke koje te grle
koje ti snagu daju
koje su uvijek uz tebe
i sve tvoje tajne znaju.

NJihov lagani dodir
il srastveni stisak jak
meni su isto dragi
jer znam da su ljubavi znak.

Tvoja je ljubav toliko jaka
da svaku tugu i sjetu briše
tvoja je ljubav toliko jaka
da ja ne želim ništa više.




Tiha Sjena

26.02.2009. u 07:59 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 24.02.2009.

Mojoj prijateljici Veri

Ova pjesma je nastala 15.2.2007.godine

Bila je blaga i nježna je bila
tek što je krenula u život taj
iznenada dođe poruka odozgo
"Trebaš sa mnom krenuti u raj".

Ostade dvoje djece male
suza ti krene kad vidiš im lik
ostade muž tužan i sam
to iz dna duše otme ti krik.

Bila je dobra žena i majka
i dobar prijatelj bila je znaj
ali Bog je Bog i zna što radi
valjda je htio da ukrasi raj.

Četiri godine

Zašto mi lažu da vrijeme liječi rane
da s vremenom i bol će proć
kad ja još uvijek za tobom plačem
kad na tebe mislim svaku noć.

svako jutro pomislim na tebe
čekam da zazvoni telefon taj
ja još ne vjerujem
da tebe nema da to je kraj.

Kad god pomislim na tebe
tuga moje srce obuzima
jedinu utjehu to mi daje
što znam da ti si gori s anđelima.

24.02.2009. u 07:29 • 15 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 23.02.2009.

MOJOJ DJECI

Sve moje snove,želje i nade
ispunio si sine u trenu tom
kada si tiho,kao mali andelak
ušao u naš dom.

Naš dom je tada obasjalo sunce
ispunila sreća,posjetio Bog
kada si nam uputio osmijeh
sa malenog lica svog.

Tvoje su usne pupoljci mali
tvoje oči izvora dva
budi sretan rasti u zdravlju
od sveg srca želim ti ja.



TIHA SJENA

23.02.2009. u 07:59 • 16 KomentaraPrint#

MASKA

Kad danas gradom povorka prode
klauni,princeze,šareno cvijeće
ti slobodno skini svoju masku
nitko ti lice prepoznati neće.

Ti maš neku svoju masku
koju na licu nosiš stalno
da je skineš i promijeniš se
za to su mačkare vrijeme idealno.

Kad spale princa karnevala
mačkare produ i sve to se desi
ti opet navuci svoju masku
i bit ćeš ono što doista i jesi.


Sjena

23.02.2009. u 07:23 • 1 KomentaraPrint#

subota, 21.02.2009.

TRENUTAK

Ne bih sada nije trenutak
ne bih sada ,sada nije vrijeme
možda kasnije ili drugi put
učinit ću nešto dobro za mene.

Ne bih sada nije trenutak
možda ću sutra biti dobre volje
možda će sutra biti pravo vrijeme
da učinim nešto za svoje bolje

Trenutak po trenutak prolazi vrijeme,
trenutak pravi nikako da dode
dok ja čekam trenutak pravi,
cijeli život u trenutku prode.

A ja još uvijek čekam trenutak pravi.

Tiha Sjena

21.02.2009. u 18:38 • 5 KomentaraPrint#

petak, 20.02.2009.

KAP VODE

Prvo sam bila mala kap vode
koja stidljivo iz zemlje viri
pa sam bila maleni potok
koji se u rijeku širi.

Bila sam rijeka, što poji polja
nosi stijene i razbija gore
iz malog potoka i brze rijeke
ja sam postala more.

Mogla sam ostati potok mali
i rijeka sam mogla biti
ja hoću biti veliko more
koje svoje otoke zagrljajem štiti.

Tiha Sjena

20.02.2009. u 22:14 • 5 KomentaraPrint#

PAHULJA MALA

Visoko iz oblaka sivog i sniježnog
pahulja mala lagano pada
leprša i gleda gdje da sleti
na koji dio malenog grada.

Razgleda stabla,kuće i škole
visoke dimnjake izbjegne lako
izmedu Sniješka i moga nosa
zašto moj nosić izabere bako.

Tvoj nosić je mijesto najljepše na svijetu
gdje može da sleti pahulja mala
zato će baka poljubiti rado
mijesto gdje mala pahulja pala.



Tiha Sjena

20.02.2009. u 13:00 • 8 KomentaraPrint#

ANA I BURA

Kape na glavu navlači svima,
ruke u džepove sve dublje gura,
huči,zviždi, fijuče i reže
ta hladna stolačka bura.

Iz zemlje čupa stabla
kvari stoljetni drvored,
krovove diže sa naših kuća
u kosti stare ugoni led.

A jedna malena Ana,
na prozoru svoga stana
nosićem zamagljeno staklo briše
prstićem po njemu cvijetove piše.


Čeka kada će proljeće stići
da ona može u dvorište sić,
i uz veseli cvrkut ptica s grane
zaboraviti ove hladne zimske dane. Tiha Sjena

20.02.2009. u 09:43 • 1 KomentaraPrint#

četvrtak, 19.02.2009.

PUTNIK

Svrati ne poznati putniče
za tobom mi srce puče
vidim da si umoran
ulicom lutaš sam
velike torbe nosiš
tko zna što je u njima
možda i prosiš .
Ako prosiš svrati
da ti i ja hrane dam
ako putuješ sačekaj
da ne putuješ sam.
Tiha Sjena

19.02.2009. u 22:38 • 2 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>



  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Srpanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (1)
Prosinac 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Svibanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Listopad 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (9)
Ožujak 2009 (13)
Veljača 2009 (14)

Opis bloga

Žašto sam napravila blog
********** **********
Maštala sam dugo o tom
objavit sam knjigu htjela
nisam znala,ili nisam stigla
možda jednostavno nisam smjela.

Prolazili su dani i noći
pjesama je bilo sve više
htjela sam da ih pročita još netko
a ne samo ona što ih piše.

Svi važni događaji su opisani tako
jedni malo teže
drugi vrlo lako.

Kad ih budete komentirali
ne budite mnogo tašti
neki su događaji stvarni
neki su se zbili u mojoj mašti.

Ja se nadam mili moji
dok čitate ove pjesme
da će probuditi osjećaje u vama
ako nisu bile dobre
onda su vam barem smiješne.

********** **********

tiha.sjena1@gmail.com

********** **********

O Marijo svijezdo sjajna
Ti što rodi Boga moga
daj da ovaj dan započnem
spomenom na Sina Tvoga.

O Marijo zvijezdo sjajna
Ti si majka Svevišnjemu
daj da moje radnje danas
budu sve na slavu NJemu.

O Marijo zvijezdo sjajna
Ti što ljubiš djecu svoju
nek na kraju ovog dana
Bog zahvalu čuje moju.

********** **********

Sve lijepo što se desi
opisano u pjesmi
postaje više lijepo

********** *********.

Sve tužno što se desi
opisano u pjesmi
postaje manje tužno.

********** **********

Da obaspeš druge suncem
treba ga imati u sebi.

********** **********

Bože drugi si nam potrebni
da bdiju ako mi zaspimo
da vjeruju ako mi posumnjamo
da mole ako mi zanijemimo.
Drugi su nam potrebni
koji će uz nas ići,
koji će se s nama
nadati i strahovati,
koji se neće umoriti i klonuti,
na koje ćemo se moći pozivati
i koje ćemo svojim brigama
i nevoljama natovariti.
Drugi su nam potrebni,
koji će s nama pred tobom stajati,
koji će tebe moliti i pitati
koji će ti zahvaljivati
i tebi se staviti na raspolaganje.

S.Schneider

Brojač Posjeta