< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (5)
Srpanj 2007 (21)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

SADRŽAJ
Službeno internet glasilo planetarno popularnog stripa "Tibor, sharpovac dobra srca™". Uživajte u dogodovštinama vrlog sharpovca Tibora, borca protiv rasizma i rasne diskriminacije. Konzumacija se ne preporuča rasistima, skinjarama vulgaris, cajkašima i ostaloj stoci. Ostalima zahvaljujem ako će uzeti vremena da pročitaju ovaj strip. Komentari, kritike, pohvale, pokude, pitanja i prijedlozi uvijek dobrodošli.

POZNATI O TIBORU:
"...jedan posve zanimljivo smišljen iako nestrpljivo i površno nacrtan strip. ...Vrijedi pogledati."
Darko Macan, 19.06.2007.
"Super je Tibor!"
Goran Sudžuka, 12.7.2007
"...vrlo mi se sviđaju skinjare."
Tihomir Ticulin, 28.11.2007.

Linkovi
(čitaj: besplatni stripi!)
Irregular Webcomic!
Poliklinika Friščić
Butternutsquash
Chainmail Bikini
Darths & Droids
DM of the Rings
8-bit Theater
Overkloking
White Ninja
Glasbergen
Dr. McNinja
Wildcat
Dilbert
Hogar
Q strip
Mejo strip

Da, možete mi biti prijatelji!
Pričajte ljudima o ovom stripu!

Image Hosted by ImageShack.us

Napomene:
->Tibor će u pravilu izlaziti svaka dva dana ako mi se Windowsi ne sruše to popodne
->Tibor je moje autorsko djelo i najstrože je zabranjeno njegovo korištenje u bilo kakve komercijalne svrhe. U slučaju nepoštivanja zakona i nemogućnosti istog PREBIT ĆEMO VAS!!!
->uvrede, provokacije, rasistički komentari i slični izljevi autorovog uvjerenja da je pametan i dovitljiv će biti brisani bez milosti i kajanja
->komentari, kritike, pohvale, pokude i prijedlozi uvijek dobrodošli
->poznam jednog sharpovca, dva rasista, nijednog skinjaru vulgaris i nula ljudi s bojom kože drukčijom od moje, tako da stavove iznesene u ovom stripu nemojte uzimati kao ničije službene, pa ni moje
->ovo je moj prvi strip
->nadam se ne i zadnji

TIBOR - sharpovac dobra srca
22.02.2008., petak
Piždženje iliti Mejo je šmokljan.

Hej Marvele, kreten si!
Image Hosted by ImageShack.us

Novu sezonu meni najboljeg ultimate marvel stripa, "Ultimates", crtat će Joe Madureira. Ne znam čija je ovo bila ideja ali je katastrofalna. Ultimatese je od početka karakterizirao divan crtež i realističan pristup u izvedbi Bryana Hitcha (o priči drugom zgodom), zašto bi itko tako nešto dao u ruke tipu koji će od ovog napraviti ovo?
Nemojte me krivo shvatiti (ako je imome uopće stalo ili razumije o čemu pričam, nisu svi šmokljani), mislim da Madureira crta izvrsno, ali ne crta u duhu Ultimatesa. Znate li za Battle Chasers? Fantasy/steampunk strip koji je Madureira crtao, dugo mi je bio najdraži strip na svijetu i zapravo, da nema ovog stripa vjerojatno ne bi bilo ni Tibora, niti bih se ja bavio stripom ili ga čitao. To je bio prvi "pravi" strip koji sam vlastoručno kupio i nakon što sam ga pročitao sam počeo skupljati stripove i nisam stao do danas. Iza blesave naslovnice bili su najljepši vukodlaci, čudovišta, roboti i zlikovci koje sam do tad vidio, a sve to ofarbano fino šareno da bi se svidjelo dječici moje tadašnje dobi. Tu je Madureira fakat pokazao da je maher, crtež je bio dinamičan, egzotičan (snažno utjecan mangama ali ipak amerikaniziran, baš taman), nepredvidiv i nadasve zabavan. Ide mu fantasy, još kako. Problem je što isto to hoće napraviti od Ultimatesa. Jedva je dočekao da od Thora (koji je pacifist te aktivist za zaštitu prirode i borac za ljudska prava) može napraviti ovo (prema najavama, opaki viking koji se voli tuči i piti), da mu da ovakvu curu (valkira koja jaše crnog pegaza i vitla čarobnim mačem) i da od Hawkeyea napravi ovo To mi je posebno žao jer je ultimate Hawkeye bio mrcina, koristio je luk i strijele ali je mogao praktički s bilo čim pogoditi bilo koga. Znate kako je pobio ekipu koja ga je razoružala i svezala? Vlastite nokte na rukama im je ispalio u grla! To je moč! Ovaj novi je loša kopija Griftera iz WildC.A.T.sa (a kad smo već kod WIldC.A.T.sa, sjećate li se kako je crtić po ovom stripu imao dobru špicu?). Uz to, tko bi dao da mu koloristi od ovako krasnih olovaka naprave ovakav proljev? Čita li taj lik uopće svoje stripove? Tako se nije farbalo u doba Battle Chasersa.
Mislim da nove nastavke Ultimatesa neću skupljati. Prve dvije sezone zaokružuju finu cjelinu iako otvaraju neka pitanja i njih ću čuvati kao svjetle primjere superjunačkog žanra. A volim Ultimatese. Volim što Samuel Jackson daje lice Nicku Furyju, volim što Iron Man ima tumor na mozgu pa može svaki čas umrijet i što je pijanac i erotoman, volim što Hawkeye nema supermoći (on je olimpijski streličar i odlično cilja, ali ništa nadprirodno), volim što Thor nije nasilnik sa čekičetinom (ili barem nije bio do sad), volim što je Kapetan Amerika sav sjeban (e, on je nasilnik!), volim što ih Crna Udovica izda, volim što je Hulk ovdje čudovište (jede ljude), volim što Hank Pym tuče ženu (da se razumijemo, niti podržavam ovo ponašanje, niti ga volim, niti ga prakticiram; samo mi se sviđa što je Pym gad - daje mu novu dimenziju s obzirom na to da je super-heroj), volim što likovi nisu arhetipi (ili možda bolje reći stereotipi)! Ne znam znate li ali Ultimates izlaze i u nas, iako u dvomjesečnom tempu (za razliku od Ultimate Spider-Mana i X-Mena koji su znatno lošiji ali klinci padaju na to). Potražite ih, dobar je to strip. A ako vam se ne sviđa, samo okrenite izdanje i usporedite ga sa Ultimate Fantastic Four zubo
E da, crtam i ja jedan strip! Evo ga:
Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam jeste li čuli za strip Mikea Mignole "The Amazing Screw-On Head", a čak i ako jeste, ne znam jeste li čuli da je svojedobno napravljen pilot za ono što je trebao biti crtić u nastavcima. Nije zaživio (ne znam zašto, amerikanci očito imaju averziju prema zakon stvarima) ali taj izrazito zabavan pilot možete pogledati ovdje. Uživajte.
A kad smo već kod Mignole, i on nije normalan. Svoje remek-djelo je prepustio drugima. Novi serijal Hellboya, "Darkness Calls," ne crta Mignola nego neki Duncan Fegredo (Mignola je scenarist). Koje su to fore? Oću čitat Hellboya kako ga Mignola crta! Džš!
A kad smo već kod Hellboya, jeste li znali da ga možete čitati i na internetu? Djelomično animirana verzija (Macan bi sad najvjerojatnije rekao da to više nije strip ali bome i dalje je Hellboy) nekih priča je dostupna na stranicama Dark Horsea u flash verziji, a ovdje su vam linkovi na do sad postavljene epizode. Prva, druga, treća, četvrta, peta i jedna epizoda B.P.R.D.-a. Ugodnu zabavu.
Naišao sam na zanimljivu top-listu srfuckajući internetom. 20 najboljih stripovskih oružja prema nekim likovima. Ne bih se složio sa dosta toga (pogotovo sa prvim i zadnjim) ali je unatoč tome zanimljivo štivo za shodnu publiku. Uz to, napravili su i još jednu stripovsku top-listu.
A bome sam isto tako probao i zanimljiv heroj-kreator program. Evo jednog mog rezultata.
Ispiti su prošli. Trebam počet pit kavu, brijem da sam dobio cirozu jetre koliko sam Red Bulla™ polokao.
Blueberry koji je ofarbao Božićnog Tibora je sa još jednim kolegom pokrenuo strip! I to ne bilo kakav! Smješan! Poliklinika Frišćić je itekako vrijedna vaše pažnje pa bacite oko odmah!
Jeste li znali da je u 80ima postojao crtić "Chuck Norris: Karate Kommandos" (kruži glasina da se trebao zvati "Kickin' Karate Kommandos" ali da se zabrinutim roditeljima nije svidjela ideja da kratica glasi KKK) kojeg je veliki Chuck sam osmislio? Davao je glas sebi kao glavnom liku, a radilo se o tome da on i ekipa stereotipa idu po svijetu i bore se protiv zlikovca zvanog "Claw" (kako originalno, kao da mi je već poznato od tud, tamo, ovdje i ondje), te njegovog zlog pomoćnika znanog kao "Super Ninja" (nadasve nadahnuto). Poslje Chucka mi je najdraži lik nedvojbeno Kimo, najstereotipniji samuraj u povijesti vremena. Kad god su u govnima, Kimo malo izmeditira i kaže neki aforizam koji je primjenjiv isključivo na situaciju u kojoj su trenutačno. I to jedva. Od likova su tu još stereotipna zgodna bijela ženka (dama u nevolji), njen stereotipni brat tinejdžer (da bi crtić gledali i stariji od 4 godine), stereotipni sumo borac (jede uvijek i stalno) i stereotipni mali azijat (za kvaziduhovite opaske). Od stereotipa me još oduševilo što se prvi Japanac kojeg sretnu zove Yoshi rofl Nešto nakon toga je Star Comics, Marvelova frakcija počeo izdavati i strip! Evo ovdje jedan kadar. Uz to je išla i serija igračaka, a ako vas zanima od kud naziv "action figure" pogledajte ovo zubo Ja vam ne mogu riječima dočarati koliko je ovaj crtić hardkore! Najbolje da pogledate sami! Evo vam špica (slušajte pozorno, kažu Chuckovo ime 11 puta u manje od minutu) i dva video klipa. Jedan, dva. Primjetit ćete da se u drugom potuče s krokodilom. Chuck Norris je car!!!
Animal je najjebeniji muppet!
Uncyclopedia je najbolja internet enciklopedija!
Bacanje trupaca (sa škotskih gorštačkih igara, naime) je najzakon sport!
Evo još jedan onaj video naughty


P.S. A uostalom što ja znam, možda bi to moglo ispast i dobro zubo
P.P.S. Iako sumnjam.
P.P.P.S. Ljudi koji govore WTF na glas imaju problema.
P.P.P.P.S. Chuck Norris je car!!!

- 23:31 - KNJIGA ŽALBE (5) - U tisak! - ?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.