...endless sacrifice... - THUNDER BLOOOOOOOOOG - Blog.hr

ponedjeljak | 09.07.2007.

...endless sacrifice...

LoL... citam evo malo ovaj svoj blog i skuzim da je totalno bezvezan bang tj. besmislen... neznam jesam li za tim isla ali je meni fora citati sto se desavalo prije godinu dana... pa mi je malo oraspolozilo dan...

Nisam bas bila dobre volje jer eto imam nekih financijskih problema, no onda opet tko nema? Sama sam u stanu... saaaaaaaama.... moj kompjuter je daleko na Vojaku, imam samo ovaj spor cimericin lap top... ali bolje ista nego nista...

stan je poluprazan, skoro sam vec sve odnijela na Vojak i sad kad sam u njemu, kao da tu ne pripada... nema Ernesta (mog malog krampusa), nema kristijana i pere (mojih malih duhova), nema zeljke i ive (moje artimeticko logicke jedinice i upravljacke jedinice), nema moje britanske zastave, nema moje salice na kravicu... samo su zvucnici tu, cetkica za zube i 3 albuma drim tiatera...

imam i jednog novog prijatelja... nisam mu jos smislila ime... to je nekakav pokemon (barem su mi tako rekli).. ima samo oci, a umjesto nosa i ustiju ima koncentricne krugove, za hipnotiziranje... svidja mi se...

brat mi ima djevojku... doslo je i to doba u godini... meni jos ne... nda.. tolko o tome dead smijeh

mama me naljutila... ajmo sad nesto novo...

i wanna feel your body breaking
i wanna feel your body breaking and shaking and left in the cold
i wanna heal your conscience making a change o fix this dying soul

osjecam se goticarski i emoski... bljak cerek

dala sam uvjet za slj. godinu i sad treba ici doma... ne zelim...a i zelim

zasto zelim? zelim se voziti svojim autom... zelim osjetiti cisti zrak u plucima i na licu.... zelim raditi... zelim ne razmisljati sto cu kuhati danas... zelim vidjeti, hraniti, cistiti svoju kornjacicu Azru... zelim da me pas izslini (lol) ... zelim se prosetati po uvali u 6 ujutro dok jos nikog nema i dok je plaza samo moja... nema faksa

zasto ne zelim? ovdje sam slobodnija (gdje ces, s kim, kad, kad ces se vratiti, sto cete raditi, jesi li pospremila sobu), u rijeci, budimo realni, postoji DM, veliki ducani, robne kuce i ostalo... prijatelji nisu na losinju :( ... imam svoj mir i svoju sobu.. zapravo, svoj stan...

al eto... vratit cu se ja =) idem sad papati lubenicu i pogledati neki film.. to je sve sto radim u zadnje vrijeme njami

wave

- 21:52 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>