...sopingoholicarka... - THUNDER BLOOOOOOOOOG - Blog.hr

srijeda | 28.06.2006.

...sopingoholicarka...

Vratila sam se.. iz.. amm.. pa sopinga.. da,opet ... cool Ovaj put su pale sandalice (400kn) i skunja (160 kn)... i to je zadnje... OBECAVAM! thumbup Frend zbog kojeg smo i isli u soping je kupio majicu za 60 kn ... i role.. pa se nadam da cemo se otici provozati po Jarunu.. naravno ako on svlada poprilicno brzo rolanje...

Sutra je na filozofskom ispit iz engleskog i svi me ispituju ucim li.. ja svima upucujem dvosmislene poglede jer neznam tocno sto uciti! To je engleski... ne mozes ga nauciti u 2 dana.. proucila sam malo pravila i to ali nece mi to previse pomoci sutra jer cu ih vjerojatno zaboraviti... Samo s mirom... bez nervoze... smijeh

Bila sam na pivici s Mariom... party bas mi je fino sjela... aaaaah... Nakon dugog dana u gradu (od 9 do 17.30) dosla sam doma svojoj trudnoj "seki" koja ce roditi curicu (jucer smo saznali) Luciju.... jej! Ja sam navijala za curicu jer ipak... uvijek sam htjela malu seku :)


Polako se okuplja drustvo kod mene... gledat cemo moje snimke s maturalne zabave i slike... dolaze mi jos jedna sestricna, bratic i njegova zena pa cemo uzivati u kolacima i soku... :)

Drzite mi fige za sutra ;)


I thought maybe yesterday I would die of missing you, but then I survived another day because I knew if I didn't I would never be able to see you, touch your face and kiss you again.

- 17:59 - Komentari (1) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>