...brm brm... - THUNDER BLOOOOOOOOOG - Blog.hr

subota | 24.06.2006.

...brm brm...

Upravo sam se vratila s voznje po otoku... Bilo mi je dosadno, benzina u autu u malim kolicinama pa sam odlucila odvesti se do benzinske i napuniti svog mezimca ukusnim diezelom... A kad sam se vec odvezla do benzinske zasto ne jos malo? Zao mi je jedino sto zagadjujem okolis svojim uzivanjem u vjetricu u kosi, morskom zraku i dobroj glazbi dok se vozim po krivinama i gledam more (i cestu naravno wink) Jedino ne razumijem turiste... Krivine su grozne, a ja nisam polako vozila, no svejedno su me svi prestizali kao da zele dokazati kako mogu voziti brze od onog ispred sebe namcor


Kada kazem dobra glazba, ovaj put bio je to porotin demo koji se dobro uklopio u Blaupunktov CD player... Prije toga imala sam MIX CD... Malo Andi Deris, Apocalyptice, Sonate Arctice, Dream Theatera i sl. ...

Neznam tocno o cemu sam razmisljala dok sam se vozila, dok nisam razmisljala o busevima s kojima sam se mimoilazila s 5 cm udaljenosti od mog retrovizora i stijene, ponajvise o tome kako sam uskoro u Zagrebu i kako nakon 10 godina zaljenja sto smo se ikad preselili na ovaj glupi otok sada uopce nemam volje za odlaskom... U Zagrebu me nece buditi pticice i zrikavci, miris mora nece mi uljepsavati setnju sumom i do centra NIKADA necu moci stici za 10 minuta... No ima i Zagreb svojih cari, a ako bude srece vratit cu se na otok...

Sad sam se sjetila da mi je Mario rekao da P.O.R.O.T.A. danas ima koncert... zaboravih totalno bang Nadam se da koncert dobro prolazi...

Poklala sam se s bratom danas... Tvrdi da sam mu pokidala slapice koje mu je cura kupila lud Iskreno da kazem, neznam jesam li ih pokidala, nosila sam ih par puta... ali njegova reakcija bila je blizu onoj kad vas izda najbolji prijatelj zavrsivsi s vasom dvogodisnjom curom... A bas kad sam mislila da cu ga zavoliti i da cemo se super slagati... gad... i opet je pao ispit... Nije pravo za njega ljencinu...

Sutra se moram spakirati i obaviti zadnje pripreme za odlazak... A onda... hello Zagreb wave

- 20:13 - Komentari (2) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>