...druga stvar... - THUNDER BLOOOOOOOOOG - Blog.hr

subota | 18.06.2005.

...druga stvar...

jedna jedine rijeci koja je ocito u ovo vrijeme postala tabu tema... evo svaki put kad nekog pitam "Kako si?"... odgovori sa jednom jedinom recenicom "Dobro" "lose!" "pisa mi se" "Kurac me svrbi"... OK.. ne zanimaju me fraze koje su iskoristene 245 puta u svakoj mogucoj situaciji... Zanimam me KAKO SI? Kako si psihicki, kako se osjecas, OSJECAS!! OSJECAJI!!! ONO nesto po cemu se razlikujemo od hrastova... Ocito su ljudi zaboravili da tako nesto postoji... da se razumijemo, ne ispitujem strance o njihovim osjecajima.. pitanje kako si? postavljam jedino prijateljima za koje me zanima kako su... necu biti licemjerna i ispitivati ljude za koje me ne zanima kako su , kako ste?, jer obicno kad postavim takvo pitanje neznancu, pogotovo starijem dobijem odgovor od 45 minuta o svim mogucim bolestinama, od kurjeg oka do napuknute trepavice... kao 1. i don't give a fuck... kao 2. opet se vezemo za nesto fizicko, opipljivo, gadno... Sljedeci put kad te pitam kako si reci kako se osjecas i nemoj me blijedo gledati ko da sam ti upravo psa ubila i posevila!

- 12:52 - Komentari (2) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>