< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

THUMBING MY WAY(BACK TO HEAVEN) ime bloga i naša omiljena pjesma







I have not been home since you left long ago
Im thumbing my way back to heaven
Counting steps, walking backwards on the road
Im counting my way back to heaven
I cant be free with whats locked inside of me
If there was a key, you took it in your hand
Theres no wrong or right, but Im sure theres good and bad
The questions linger overhead
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
Im thumbing my way back to heaven
I wish that I could hold you
I wish that I had

Thinking bout heaven
I let go of a rope, thinking thats what held me back
And in time Ive realized, its now wrapped around my neck
I cant see whats next, from this lonely overpass
Hang my head and count my steps, as another car goes past
All the rusted signs we ignore throughout our lives
Choosing the shiny ones instead
I turned my back, now theres no turning back
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
I smile, but who am I kidding?
Im just walking the miles, every once in a while Ill get a ride
Im thumbing my way back to heaven
Thumbing my way back to heaven
Im thumbing my way back to heaven...











Filip

ImagesForMe.Com - Besplatan hosting fotografija

Luka



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 19.10.2007.

MOJ KOMPJUTER I OVERCLOCKING

Pozdrav svima!!!

Evo, kako moji prijatelji i poznanici znaju da se volim baviti kompjuterima, aktivan sam na dosta kompjuterskih foruma, a pretežit o se bavim pretežito hardwerom.Ovo ljeto sam radio na baušteli pa sam zaslužio malo para, i većinu sam zatukao na shopping i na moru, ali malo manje od polovice sam uložio u svoj kompjuter! Odmah da napomenem da će ovaj tekst teško shvatiti pripadnice lijepšeg spola tak da dećki, računam na vaše komentare! Dakle, prodao sam neke dijelove, procesor, matičnu, napajanje, rame, grafičku....i malo uložio i kupio novi Intelov C2D procesor, gigabyte p35 matićnu, 2gb rama i novu grafičku! I tak vam ja to kupim, i za početak samo složim na podu da vidim kak radi, prvi dojam PAFFFFFFnutnutnut nisam mogao vjerovati kolko je sve napredovalo u roku jedne godine...btw to je izgledalo ovakwww.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Onda sam to postepeno poćeo stavljati u kučište, ima puno zajebancije, ugl., treba posaktivati sve kablove kolko god je moguće kako nebi smetali protoku zraka kroz kučište! Da bi dobili protok zraka, iliti propuh, treba postaviti ventilator napred da upuhuje zrak i jedan da ispuhuje zrak! Sve ja to složim i posakrivam kablove, najbolje što sam mogao, dobio sam pohvale od mnogih ljudi na forumu...i ovak je to izgledalo kad je bilo gotovo!!! www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

I sad, pošto znamo svi da čovijek uvije kteži preme nećemu većem ili bolje, tako je i kod kompjutera! To se zove OVERCLOCking( ili kratica OC). Znaći, moj procesor je prema tvorničkim taktovima radio na 2,0GHz, memorija na 800MHz(kod memorije postoje i latencije, no s tim vas neću gnjaviti)! I sad, pošto procesor kojeg posjedujem ima dosta veliki OC potencijal, može se dobro naklokati! Za svakodnevni, 24/7 rad, postavi sam da radi na 3,2GHz i memorija na 1000MHz! Jer mi je to dosta i previše....ali kako meni vrag neda mira, ja sam mu pokušao naći maximum, pošto imam dobro sređeno hlađenje u kučištu znao sam da mora dobro potegnuti i nisamo promašio...procesor je radio na impresivnih 3,75 GHzbangbangnutnut i memorija na 1250MHz....i daj recite da nisam lud.... evo jedan ScreenShot da vidite da ne lažem...www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Također i grafička se može OC-ati....i to sam napravio, sa tvorničkih 600MHz grafičkog procesora i 725MHz memorije ja sam to OC-ao na 670MHz grafičkog procesora i 850MHz memorie...i opet dokaz na kojem se vidi tak GPU-a i memorije te rezultat u 3D marku 06, koji je jedan od najboljih programa za testiranje grafike...www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

E sad, pošto većina vas ne razumije što ovo sve znaći, pokušat ću vam okvirno dočarati poboljšanja prilikom klokanja....

Za testiranje procesora i memorije sam koristio program SuperPi, koji izračunava privh miljum znamenki broja PI. A za grafiku(ali i za procesor i memoriju) sam koristio 3D mrak 06 koji ima neke zahtjevne grafičke testove i testira stabilnost grafičke....

Slijedi tablica za procesor i memoriju(prvo su navedene frekvencije i onda rezultat u SuperPi-u)....


1. Tvorničke vrijednosti

29,795 sec


2. Procesor=3,2GHz Memorija=1000MHz

19,650 sec



3. Procesor=3,75GHz Memorija=1250MHz

16,328 sec


Tablica za grafičku(prvo su navedene frekvencije, a onda rezultat.U oba slučaja procesor je na 3,2GHz i mema na 1000MHz, ali pazite da razlikujete, ovo kaj radi na 3,2GHz to je običan, a ne grafički procesor, i ova mema kaj radi na 1000MHz je radna memorija, a ova koju ću dolje navesti je brzina grafičke memorije. I da, GPU-grafički procesor.)



1. GPU=625MHz MEM=725MHz


5989 bodova


2. GPU=670MHz MEM=850MHz

6719 bodova


Evo, još bi samo htio reći da ako se netko misli primiti OC-a neka se naourža strpljenjem jer sam ja par puta došao u situaciju da bi zdrobil sve i sve poslal u 3.....Svoj kompjuter OC-am već ravno tri tjedna i još nisam skroz gotov, uvijek neka sitnica ne valja....samo ću vam reći da se od 28.9. kompjuter nije gasionono....Bolje nemojte to raditi....ali kad sve to napraviti gušt raditi na i pokraj takvog računala je neprocjenjiv.....možd a zvuči malo freky i glupo ali to je tak....Nadam se da ste barem 20% ovoga shvatili i bilo bi mi drago, ako se neko još bavi klokanjem, da mi se javi pa da razmijenimo iskustva!!!

Evo još malo slikica da sliniteyesnutnut

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

I na kraju moje radno mjesto....ne gledajte kalendarnutnutnutsmokinsmokin

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting


Pozdrav svima od Filip.....smokinsmokinsmokin





Naserite nekaj...(by luka) (12) | Pusti vodu...(by luka) | x

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.