< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

THUMBING MY WAY(BACK TO HEAVEN) ime bloga i naša omiljena pjesma







I have not been home since you left long ago
Im thumbing my way back to heaven
Counting steps, walking backwards on the road
Im counting my way back to heaven
I cant be free with whats locked inside of me
If there was a key, you took it in your hand
Theres no wrong or right, but Im sure theres good and bad
The questions linger overhead
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
Im thumbing my way back to heaven
I wish that I could hold you
I wish that I had

Thinking bout heaven
I let go of a rope, thinking thats what held me back
And in time Ive realized, its now wrapped around my neck
I cant see whats next, from this lonely overpass
Hang my head and count my steps, as another car goes past
All the rusted signs we ignore throughout our lives
Choosing the shiny ones instead
I turned my back, now theres no turning back
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
I smile, but who am I kidding?
Im just walking the miles, every once in a while Ill get a ride
Im thumbing my way back to heaven
Thumbing my way back to heaven
Im thumbing my way back to heaven...











Filip

ImagesForMe.Com - Besplatan hosting fotografija

Luka



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 27.02.2008.

BITI SLOBODAN ZNAČI ŽIVJETI PO PRAVILIMA....

Kad navečer legneš u topli krevet i kad se ugase svjetla, kad nastupi tišina, kada se misli izmjenjuju u glavi brzinom svjetlosti, kada nastupi briga – razmišljaš: O sutrašnjem testu za koji nisi učio, svojoj curi, problemima sa starcima, dal imaš pravog prijatelja, psu koji daje guzice, što ćeš biti jednog dana, dal ćeš premašiti rekord postignutih golova u sezoni, dal se seka brine za tebe ili namjerno tužaka i gnjavi, subotnjoj fešti,izostanku s tamburaškog, dal znaš ispeći roštilj kak spada, količini mesa potrebnog za 20 ljudi, bivšem najboljem prijatelju koji ti fali,ali ne želiš to priznati, dal se ponašaš dobro ili ne, dal se trebaš pritajiti na neko vrijeme, popisu ljudi kojima bi prilijepio šaku na nos, koliko vrijediš i kako te drugi gledaju………..ma Luka,daj, stavi mp3 na uši; zaspat ćeš u trenu…
...................biti slobodan = živjeti po pravilima..............

Biti lud....to je lako sa tobom.



Naserite nekaj...(by luka) (8) | Pusti vodu...(by luka) | x

ponedjeljak, 25.02.2008.

Dva pisma poslana profesorici Tuđi...

bangEvo, ovo su ona dva pisma poslana profesorici Tuđi za Valentinovo.....
Više joj nikad nem NIKAD pisal jer je postalo normalno da mi na svakom testu fali 1% za 5.....jaaaj!!!!!!!!..burninmadmad


Draga profesorice Nikolina!
Još u osnovnjaku hrvatski mi je bio jedan od omiljenih predmeta u kojem sam svo gradivo upijao poput spužve. Baš zbog toga, zanimalo me tko će biti osoba koja će zamijeniti moju učiteljicu iz osnovne škole, i tko će biti profesorica koja će nam pokušati uliti ljubav prema našem voljenom hrvatskom jeziku i prema zapanjujućoj povijesti i tajnama književnosti.
Iznenadilo me kad sam vidio da će moja nova profesorica hrvatskog jezika biti zgodna, mlada cura koja samo čeka da podijeli svoje (još u potpunosti svježe)znanje s nama. Nismo baš dobro počeli naše druženje s književnošću jer sam 'zbog spleta okolnosti' dobio prvu jedinicu iz lektire. Bio sam u šoku jer to je bila prva jedinica u mom životu koja nije dobivena zbog ponašanja i znam sa sigurnošću da ću je pamtiti cijeli život. Ipak, vrijeme je prolazilo i ponovno sam zavolio dolaziti na sat hrvatskog jezika i slušati kako se trudite što bolje predavati. Ah, da nije sve bajno, uvjerio sam se tek nedavno kada sam u potpunosti nepripremljen došao na vaš sat , a vi ste mi bez ikakvog razmišljanja dali lijepih 13 pitanja za odgovoriti. I vi i ja znamo da nije bilo cura koje su sjedile iza mene, ne bih riješio za 2, a gdje još za trojku. Dobro, nadam se da ćemo to srediti na peticu sljedećim ispitivanjem
Profesorice, želio bih vam napisati nešto prigodno za Valentinovo. Ako sam dobro zapamtio, vi imate neke 23-24 godine, što je samo 9 godina više od mene. Eto, znači, kada ja navršim 20, vi ćete imati 29 i mislim da to tada neće biti prevelika razlika. Želio bih vas (a mislim da je sad za Valentinovo prava prilika) upitati dal' se slažete da 20. 01. 2012., na moj dvadeseti rođendan, ako ne budete udati( a ne smeta mi ako ne želite biti vjerni mužu) ugovorimo spoj?Ja sam za fileke u KTC-u, ako će restoran do tad postojati. Mislim, možemo mi i prije ,samo recite.
Tko zna, možda zaista jednog dana, vi i ja……………beljbelj……
Luka



Draga moja profesorice Nikolina!
Eto, prošla je godina dana od mojeg prvog pisma namijenjenog samo vama. Htio sam vam reći da na satu hrvatskog jezika često na moju (inače vrlo snažnu) koncentraciju utječe vaš neodoljiv pogled koji nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. Vaše šetnje po razredu, profinjen hod, simpatičan urlik ostavljaju na mene neizbrisiv trag. Svaka pjesma s elementima petrarkizma kao da je napisana samo za vas: svilena kosa, nadljudski hod, božanstvene oči...Nešto najljepše na vama je vaš očaravajući osmjeh koji mogu usporediti s izlazećim Suncem. Baš kao što svi uživamo u Suncu, tako i ja uživam u vašem osmjehu koji mi obogaćuje dane.
Ona naša 2012. je sve bliže,ali razmišljam da KTC nije baš najromantičnija destinacija za naš prvi date. Znam jedan predobar restoran u Trgovišću “Se-Mi“ u kojemu ćemo pojesti bilo kaj kaj se vama bude papalo ili bismo mogli otići do Zagreba u Cinestar pogledati nekakvu romantičnu komediju s ljubavnog sjedala. Odbrojavam dane…wink


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<----------------moj omiljeni kaktus (za gledanje) u učionici njemačkog jezika....


LUKA



Naserite nekaj...(by luka) (8) | Pusti vodu...(by luka) | x

nedjelja, 10.02.2008.

Nije više njegov blog....al' koga nema, bez njega se može..

strong>Iskreno, ja se nit ne sjećam kaj je bil razlog svađe između Alena i mene....Al' ak njemu paše to stanje kakvo je sad, takvo će i ostati jer ja više nisam i ne želim biti tip koji popušta i kad je u pravu....Dal je razlog ljutnje to kaj sam im ispod boxeva napisal ''Volim dečke'' iz zezancije ili kaj drugo, opće je smiješno i takva ljutnja je na razini 6-,a ne 16-godišnjaka...Najlakše je uočavati tuđe greške, svoje zanemarivati i zažmiriti na njih...
Da, moj Filip sjatki ima curu..Slatka je Lucya, i golupčići su sve zaljubljeniji..
Mojoj Mireli i meni će sutra biti pola godine veze...6 mjeseci....
Tol'ko volim tu malenu točkicu da je postala velik,najveći dio mog života...
Ona je osoba zbog koje želim biti bolji... Već polako me sve asocira na nju i svaki trenutak proveden s njom ne bih mijenjal za milijune, za vile, za ništa...Pola godine s njom se ne čini duže no jedan vikend...

Prije sam bil podosta zaluđen nogometom, putoval sam na treninge i gubil bih minimalno 4-5 sata dnevno, bil bih preumoran za učenje..Odlučill sam shvatiti nogomet kao ništa više no običnu rekreaciju i zbog toga ću sad igrati u lokalnom klubu ''Matija Gubec'' di su svi moji prijatelji koji mi mogu samo uveseljavati i obogaćivati dane...
Često čujem od ljudi da sam premlad da sam toliko zaljubljen, da tolko volim, da bih sad trebal bariti, ludovati, izlaziti....Ja sam prestal tak razmišljati. Osjećam da je moj život ispunjen najljepšim stvarima i da ga ne želim mijenjati...
1. Moja Mirela
2. Prijatelji,poznanici
3. Škola
4.Glazba u bilo kojem obliku..od mp3 do gitare i basa...
5. Nogomet kao rekreacija

Bliži se Valentinovo, dan zaljubljenih....Moja ljubav i ja ne budemo zajedno taj dan..max 10 minuta zbog različitih školskih smjena,ali zato želim svim zaljubljenima da provedu taj dan zajedno, da si poklanjaju poljupce i zagrljaje i ljubav iznad svega!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUKA


Evo i nase slike....

ImagesForMe.Com - Besplatan hosting fotografija

Filip

Dopuna.....
nisam otišel igrati u ''Gubec''',ostal sam u Zbk jer su mi ponudli putne troškove...Opet je gužva s vremenom,ali može se kad se hoće...
Lukamah



Naserite nekaj...(by luka) (14) | Pusti vodu...(by luka) | x

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.