< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

THUMBING MY WAY(BACK TO HEAVEN) ime bloga i naša omiljena pjesma







I have not been home since you left long ago
Im thumbing my way back to heaven
Counting steps, walking backwards on the road
Im counting my way back to heaven
I cant be free with whats locked inside of me
If there was a key, you took it in your hand
Theres no wrong or right, but Im sure theres good and bad
The questions linger overhead
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
Im thumbing my way back to heaven
I wish that I could hold you
I wish that I had

Thinking bout heaven
I let go of a rope, thinking thats what held me back
And in time Ive realized, its now wrapped around my neck
I cant see whats next, from this lonely overpass
Hang my head and count my steps, as another car goes past
All the rusted signs we ignore throughout our lives
Choosing the shiny ones instead
I turned my back, now theres no turning back
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
I smile, but who am I kidding?
Im just walking the miles, every once in a while Ill get a ride
Im thumbing my way back to heaven
Thumbing my way back to heaven
Im thumbing my way back to heaven...











Filip

ImagesForMe.Com - Besplatan hosting fotografija

Luka



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 15.10.2007.

AH.....sve je tak sjebano

Pozdrav, dragi ljudi! Kaj bute rekli, ja se tak nekak ćudno osjećam...javljam vam se izeđu pauze od pisanja lektire i učenja latisnkoga! Danas sam napravil jednu od većih gluposti....na matematici....ide Luka rješavat zadatak na ploću, a jad zdignem njegov stolac i dodam ga TInu i on ga stavi iza zastora. Vraća se ovaj na mjesto i skuži zajebanciju, ali skuži i poresorica, i pita di je stolac, a ja idiotbang neznam kak bi joj rekel da sam ja kriv, a Tin cijelo vrijeme kaže na mene.....i ovoj dopizdi i veli da sve pospremimo i da nam dva zadatka za koje većina, zna se ko ne spada u tu većinu, nismo znali baš riješiti....i tak, dobil sam par bijesnih pogleda i psovki, ali ne krivim ja nikoga, jer sam ja sve zajebo i ovim putem bi se htio ISPRIČATI SVIMA IZ RAZREDA zbag napravljenog sranja....i tak, dojdem doma i sam bog kaj sam se odmah primil latinskoga, napisal sam nekakav šalabahter skupa sa ovom dvojicom tak da ćemo probati sutra nešto prepisati.....i kak bi rekla naša Lidija,NAPISA SAM I LEKTIRU konaćno i sad još moram malo ućiti latinski tak da nebude sutra baš kulja....i tak, da nebude Alen rekel da ne pišem niš posteve, moral sam neke napisati, ali budite sigurni da će u slijedećih dva dana pasti jedan zanimljiv post od strane Luke i Alena naravno na moj raćun, ali neću vam otkrivati detalje........budete sve vidli....pusa i pozdrav od filipasmokinthumbupwave

E da, i daj pogledajte ovaj filmić, vruća Nives Celzijus u vrlo izazovnoj haljini.......

SEXY FILMIĆ

...........ALI KAKVE SISE IMA..........nutnutnut



Naserite nekaj...(by luka) (13) | Pusti vodu...(by luka) | x

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.