< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

THUMBING MY WAY(BACK TO HEAVEN) ime bloga i naša omiljena pjesma







I have not been home since you left long ago
Im thumbing my way back to heaven
Counting steps, walking backwards on the road
Im counting my way back to heaven
I cant be free with whats locked inside of me
If there was a key, you took it in your hand
Theres no wrong or right, but Im sure theres good and bad
The questions linger overhead
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
Im thumbing my way back to heaven
I wish that I could hold you
I wish that I had

Thinking bout heaven
I let go of a rope, thinking thats what held me back
And in time Ive realized, its now wrapped around my neck
I cant see whats next, from this lonely overpass
Hang my head and count my steps, as another car goes past
All the rusted signs we ignore throughout our lives
Choosing the shiny ones instead
I turned my back, now theres no turning back
No matter how cold the winter, theres a springtime ahead
I smile, but who am I kidding?
Im just walking the miles, every once in a while Ill get a ride
Im thumbing my way back to heaven
Thumbing my way back to heaven
Im thumbing my way back to heaven...











Filip

ImagesForMe.Com - Besplatan hosting fotografija

Luka



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 08.10.2007.

Filipov post!

pozdrav ljudi...evo, dosadno mi je, tj. trebal bi ućiti ali mi se neda pa sam se sjetil par filmića koju su baš onak....cool...i sad ih budem stavil, to je samo za našeg VECA...koji ima brkove ko.....moj deda...i za naš cijeli razred, nek se malo smiju sami sebi...pozdarv svima, a pogotovo dvojici zajebanata, koji me hebu u zdrav mozak radi subotnje fešte, ali kaj je tu je...pozz, filip

ovo je bilo u tjelesnom, kad smo zapalili lopticu za ping pong...



ovo sam ja na biologiji, pokušal sam kosturu poljubiti ruku, a on mene ovako....



ovdje vedran odgovara biologiju......hih...nema pojma



luki je postalo malo vruće pa se skinul..hmm..cure, NAVALITE...zubo



ovo je jedan od luđih filmova...naravno na biologiji...thumbup



u školi imamo viška dreq papira



sexy guza........lud



Ne piti dečki........samo smokinsmokinsmokin




i opet ponavljam ne piti...samo smokinsmokinsmokin



iza škole smo našli strgani bajk pa sam ga još malo dokrajćil...hih



i da......skoro sam zaboravil....jedan video...jebbeni...OBAVEZNO POGLEDATI...




nadam se da je post dobarsretansretansretan


pozdrav svima.....filipsmokinsmokinsmokin






Naserite nekaj...(by luka) (10) | Pusti vodu...(by luka) | x

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.