Zabranjeno voće... - ...glazbenici u duši... - Blog.hr



Zabranjeno voće...


Oko pola četiri je, nemogu spavati, tješim se...Dinamo je danas izgubio od Werdera ponovo, zato sam bio utučen cijelo vrijeme nakon toga. Ali ne, nešto je drugo u zraku. Neki strah. Koliko god se trudim, nešto krivo radim. Polako počinjem sumnjati u neke stvari. U neke svoje postupke i stavove. Naravno počinje i meni biti jasno da je riječ o Njoj. Ko malo djete otkrivam sto se nalazi u ovom postu. Počeo sam bez ikakve ideje, bez ikakve zamisli...samo osjećaj. Trudim se na bilo koji način da pretvorim taj osjećaj u ovaj tekst. Zapravo ne postoje riječi koje bi mogle opisati osjećaje...ali postoje rečenice koje bi mogle opisati te riječi. Ona je zabranjeno voće. Do sada sam smatrao svoj karakter veoma odlučnim i stbilnim. Alkohol...netreba mi, cigarete...najveca glupost koja je izmisljena, droga...niš mi nemre, Ona...hm...Ona...tu smo dakle. Moj karakter pada u vodu. Ali to nije u redu! Ona ima nekog, a ja stojim između njih....ne! To mi nikad nije bio cilj. Znam kako je meni bilo kad je neko stajao između mene i nekog...ne želim priuštit taj osjećaj bilo kome. Nitko ne zaslužuje da to doživi! Naj gore je to što...bojim se...otežat cu Njoj ovaj ionako težak život. Kad je rekla da je ljubomoran...svojim načinom izgovora te riječi je rekla da on nema razloga biti ljubomoran...istina...Ona ga nebi prevarila...i to je lijepo. Ali je tom intonaciom rekla i...joj...tako komplicirano! Tako je teško opisat taj osjecaj koji imam od tada u sebi...zvuči...zvuči kao D-mol. Kao sto jedna pjesma kaže: „spusti se ko lopov po žicama, ruke mi napuni Njenim sitnicama, i teško prođe...sve to“ Zapravo sam u njenom glasu osjetio kako Ona nema, u svom zivotnom planu, mene kao nesto vece od...prijatelja. I to je u redu. Ali ja nisam uredu...moj red remeti Njezin red. Al nemogu to kontrolirati! Ona je...tako je...jednostavno...svršena. I trudi se i muci se da odbije svaku pozitivnu rijec kojom joj neko pokusava dokazati da je nesto posebno...a nezna da bilo koja njena reakcija samo dokazuje koliko je savršena.

Idem, moram se maknuti sa ovog posta, sad ce pet, a i imam osjećaj da mi se neće svidjeti kraj. Idem na more...ne radi zabave i kupanja...nego radi posla koji me čeka svake godine. Razbistrit ću glavu...da...bit ce mi lakše. Ili teže...

Sa smješkom...sretan


30.08.2007. u 04:53 | ... | 2 reci brate... | negrizemo... | heh | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gif Candles And Flames Halloween Images



" It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not!! "
by: Kurt Cobain, NIRVANA
R.I.P. 08.02.1989.g.

...27.08.2007. (00:08)...
Free Counter



...nešto o nama...


MySpace Layouts



..sviramo oboje gitaru u jednom bendu koji je u osnivanju..
..ekipa je zakon...
..oboje idemo u srednju školu još uvijek...heh

..gitaristica..
...slušam rock, metal, rock'n'roll, ghotic, malo punka...
osim narodnjake... to NEVER!!!!!...

sviram gitaru-točnije gitaru (akustičnu i električnu)
...još UVIJEK se tražim...(tražim smisao svojeg postojanja)
MySpace Layouts

psst, nemoj nikome reći...


Imam fenomenalne prijatelje & prijateljice...cool
MySpace Layouts

strpaj me u ludnicu...



..gitarist..
...joj, da vam sad počnem o sebi...nebi dobro završilo...
...zapravo nebi uopće završilo...
..::SONY::..
Image Hosted by ImageShack.us
...slušam sve osim CAJKI!...headbang
ljudi slušajte više vrsta muzike...ako vam se svidi neka pjesma...nemojte ju micat zato kaj nije vrsta koju ste si zacrtali u glavi...
namcor! ! OSIM AK JE CAJKA ! !namcor
...sviram gitaru...trudim se...
gitaristica je bolja...kiss...puno bolja...
...danju sam sa gitaristicom...
...nocu pisem blog...
...SPAVAT ĆU KAD UMREM...
Image Hosted by ImageShack.us

...linkići...


...gitaristica...
...Sony...D-mol...gitarist...
...rus...gitarist...
...zakon lik...isus...

...demobendovi...

...nešto za dušu...


MUSE- New Born...

Look into the world
Look into yourself
Strech it like it's a birth squeeze
Love for what you hide
And the bitterness inside
Is growing like the new born

When you seen
Seen too much
Too young
Young, don't let this everywhere
The distance to you home
Fades away to nowhere
And the love for what you hide
And the bitterness inside
Is growing liek the new born
When you've seen
Seen, too much
Tonight don't show he's everywhere

Just want to spite us
Show me it's real
Wasting a last chance to come away
Just break the heartache
Cause i'm drifting away away
From you.

Look into the world
Look into yourself
Strech it like it's a birth squeeze
And the love for what you hide
And the bitterness inside
Is growing like the newborn

Cause you've seen
Seen, too much
Too young
Tonight show us this everywhere

Just want to spite it
Show me it's real
Wasting our last chance
To come away
Just break a silence
Cause i'm drifting away
Away from you.

 blog layouts



LINKIN PARK-What I've Done...

In this farewell,
There’s no blood,
There’s no alibi.
‘Cause I’ve drawn regret,
From the truth,
Of a thousand lies.
So let mercy come,
And wash away…

What I’ve Done.

I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I’ve done.

Put to rest,
What you thought of me.
While I clean this slate,
With the hands,
Of uncertainty.
So let mercy come,
And wash away…

What I’ve Done.

I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I’ve done.

For What I’ve Done

I'll start again,
And whatever pain may come.
Today this ends,
I’m forgiving what I’ve done.

I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I’ve done.
What I’ve done.

Forgiving What I’ve Done.