blog obicnog momka

tu noc kad si se udavala...

eeeee....nije bas tako bilo.
prije susta suprotnost.
Naime, prije tri mjeseca se moja "draga" M udala.
Da....to je ona koja me unistila nekim svojim odlukama i povrijedila vise nego bilo koja bol koju sam mogao zamisliti.
Citavu pricu o njoj i meni ste mogli procitati kroz arhivu.
ako ste to napravili, a oni stariji blogeri jesu, onda ste mogli vidjeti kako je to sve zavrsilo i kako sam je prebolio.
Ona mene nije bila, ali se nadam, redi nje i supruga, da je to ucinila.
ako nije, to bi moglo prouzrokovati brojne probleme.
Znao sam da je u vezi i isto tako sam znao da je u vezi s problematicnim tipom.
jednom se tako primitivno odnosio prema njoj da sam se mora umijesat sto mi nije drago jer su to stvari koje su izmedu njih, a mene se ne bi trebale ticat.
iako, svaki covjek s imalo casti bi napravio to sta sam ja tada, ali da sad ne duljim.
tija sam samo pokazat tko je ta osoba, jedan obivni primitivac, nasilnik i sve u svemu kreten, ali eto...tila je nekog takvog, a ne mene, pa...svakome po zaslugama.
I tako jednog ne tako lijepog dana, padala je kisa, dobijem u posti pozivnicu za vjencanje.
kad sam otvorija, nisam moga vjerovat svojim ocima...i to iz dva razloga.
prvi je bio sto nisam mogao vjerovati da se uopce udaje, a drugi da mene poziva na vjencanje.
svaki iole normalan covjek, nakon svega sto je bilo izmedu nas, se ne bi odazva....samo bi poslao poklon ili nesto slicno, ali se ne bi pojavija.
e pa ja mislim da ste se odavno uvjerili kako ja nisam normalan covjek.
Mozda i ne bi da u to doba nisam bio u vezi s jednom curom koja je manekenka(mit da su sve manekenke glupe je samo mit), znaci dobro je izgledala....cak i predobro da bi bila s nekim kao sto sam ja, ali eto, nisan se bunija:-)
i tako ja lipo odem u ducan di je bila lista poklona za mladence, odem do prodavaca i kazem mu da mi upakira najskuplji poklon sa liste...nisam cak ni pitao sta je.
obavijestio djevojku da se sredi i da idemo na vjencanje...izvukao najbolje odijelo iz ormara i uputija se doli.
Moram priznat da sam svasta vidija u zivotu, cak i previse toga, ali pogled koji su njih dvoje imali kad su nas vidjeli bio je nesto nevideno.
Uputili smo se prema njima, ja sam im predao poklon, njoj stiskao ruku i poljubio je, njemu pruzio ruku i pozelio im sve najbolje i sve sto spada.
rekao sam njoj kako mi je drago sto je napokon krenula dalje i da se nadam kako ce im brak potrajati te da ce bit sretni jedno s drugim...to je malo nevoljko potvrdila, ali je kimnula glavom.
nakon sve te formalnosti, poceo je i prvi ples koji su oni otvorili, kasnije su pozvali ostale da im se pridruze...moja djevojka i ja smo otplesali jedan ples i onda sam otisao do njih kad je zavrsio i rekao kako mi je bilo drago vidjeti ih, ali da sad moram poc posto mi cura vec plazi po meni...
Otisli smo....
kao prvo, nisam to napravio da bi nekog povrijedio svojim dolaskom ili s namjerom da nekom pokvarim taj dan.
isto tako, nisam to napravio iz razloga da si podignem ego pojavljujuci se s takvom djevojkom i noseci najskuplji poklon...
napravio sam to iz razloga sto sam se htio svojim ocima uvjerit da je napokon ta prica zavrsena.
znao sam odavno da je s moje strane gotova, ali ona mi je bila nepoznanica.
napravio sam to i iz razloga da ona vidi da sam krenuo dalje tako da se ne mora pitat sta bi bilo kad bi bilo, vec da se okrene suprugu i da budu sretni.
to s poklonom sam napravio iz razloga sto ona, kao sto sam uvjek govorio, zasluzuje najbolje.
ja sam joj to uvijek nastojao i pruzit, ali eto...sad to ne mogu drukcije nego necim materijalnim....

19.12.2006. u 21:09 | 15 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Koliko vas je bilo...

sydney kitchen renovations
sydney kitchen renovations Counter

Ukoliko imate kakvih pitanja ili komentara, a ne bi ih htjeli javno iznit:
viper@ultimate-fight.hr


Thought of the day:

"Do not think you have to win.
Think rather you do not have
to lose." ---Gichin Funakoshi


Koliko u stvari sve sto covjek stekne vrijedi
ako izgubi sebe u procesu?! --- Viper




VValiant
IIdeal
PPerfect
EExplosive
RRefreshing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Karike

Linkovi

Blog.hr
Ultimate Fight Forum
Forum.hr
Monitor.hr
aikido klub jadran
Karate.hr
Spasi Zivot!
I mi smo zivi!
Ekologija.hr
Mudrolije naucno istrazivackih centara(saljivo)
Jedan od meni dragih blogova

Nesto o meni

Tko sam, sto sam....nije bitno!
Bitno je da se trudim zivit zivot na svoj nacin, kao i sve glupani, uceci na svojim pogreskama, a ne na tudim.
Mnogi smatraju da sam roden izvan svog vremena, ali ja smatram da sam jednostavno sjeban.

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

[Chorus:]
What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

[Chorus:]
What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Curi koja ce uvik imat poseban djelic moga srca

Come back, my darling one
I'm calling on you
The road ahead is long
And I must warn you

I wonder
Where did she go?
If I failed you
I tell you right now

All I want you to know; I love you
All I need is the time to show you

Come back, my fallen son
Don't let them fool you
Cos when the day is done
They’ll never move you

Lay down your senseless pride
(Got more than you)
Put out your mournful tones
I tell you right now

All I want you to know; I love you
All I need is the time to show you how I feel
Feel

(Lay down your senseless pride
You travelled once too often, yeah)

I tell you right now
All I want you to know; I love you
All I need is the time to show you how I feel

All I want you to know I love you
All I need is the time to show you how I feel

(Come back, my analogue
I hardly knew ya
the high end sloping off
a thing of beauty
take hold, my little ones
my minor key sonatas
show forth your looping grace
no one here can take your place)

Ili mozda ovo...

There are nine million bicycles in Beijing
That's a fact,
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die.

We are twelve billion light years from the edge,
That's a guess,
No-one can ever say it's true
But I know that I will always be with you.

I'm warmed by the fire of your love everyday
So don't call me a liar,
Just believe everything that I say

There are six BILLION people in the world
More or less
and it makes me feel quite small
But you're the one I love the most of all

[INTERLUDE]
We're high on the wire
With the world in our sight
And I'll never tire,
Of the love that you give me every night

There are nine million bicycles in Beijing
That's a Fact,
it's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die

And there are nine million bicycles in Beijing
And you know that I will love you till I die!

Why Go?
Didn't know you'd be here, and I wasn't meant to come.
I'd be chilling in front of the TV,
Waiting for something good to come on
If I made you some food, would you sit and talk to me?
I know my words are usually pointless,
But you got me feeling, so crazy

The way you smile, fills the room
Stay a while, kick off your shoes
Don't go, please stay
This always happens to me

Why go, when you could stay awhile?
When you can stay with me, tonight
Why go, (why would you go?)
When you can stay a while
When you can stay with me, tonight

The way you smile, fills the room
You got me feeling, like a fool
Coz you laugh, when i say
Don't go, please stay

Why go, when you could stay awhile?
When you can stay with me, tonight

Why go, when you could stay awhile?
When you can stay with me, tonight
Why go, (why would you go?)
When you can stay a while
When you can stay with me, tonight