by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~Opis bloga

moj dnevik.moja borba.moj zivot.
ja sam 14 godisnja skolarka u borbi sa samom sobom.
i kilogramima.
ana.mia.rezanje.tuga.ocaj.plac.
sve je to moj zivot.
u vanjskom svijetu nigdje ne nailazim na potporu ili toplu rijec
koja bi mi pomogla.ne.samo osudivanje.i jos veci ocaj.
zilet je ponovno u mojim rukama.
i sve se vrti u krug...
zato se nadam da cu ovdje naici na potporu.
na razumijevanje.
a ne samo osudivanje, poglede ispod oka i upiranje prstom....
leptirice, molim vas pomozite mi kad vec nitko drugi ne zeli.
na rubu sam.
sve sto trazim je topla rijec.
topla rijec sto lijeci sve rane.
topla rijec koja ne osudjuje.
topla rijec koja potjece iz srca.
samo zelim da je nekomu stalo do mene.
to je sve.
zato molim vas, budite uz mene.
hvala

prve mjere.:
visina: 178cm
tezina: 65kg
grudi: 83cm
struk: 70cm
oko pupka: 73cm
bedro: 55cm

28.6-62kgthumbup

cilj 1: 60
cilj 2: 58
cilj 3: 55

ako vam ikad zatreba rame za plakanje ili jednostavno netko za razgovor slobodno se javite... :]
moj msn: hells.butterfly@hotmail.com




quality statistics
nation-wide access

~LInkici

~just wanting to desapear
~beautiful disorder
~ghetto girl
~anna world
~hilf mir fliegen
~hot-skinny
~*look what they done to my dream*
~Negative
~ferry
~moja borba s kilima i moja promjena
~....ssamo žellin ssmršavit....
~fat becomes tiny...
~i wanna be.....nothing....
~Not Dying


~ana & mia chat

BMI

~*javite mi ako neko nije u linkichimaa!

~¤SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS...



free myspace layouts

free myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



~¤FUCKED UP

myspace graphics

myspace graphics



myspace graphics

myspace graphics



myspace layout codes

myspace layout





myspace layouts

myspace layouts



myspace glitter

myspace glitter



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts




~¤FORBIDDEN...

pimp myspace profile

pimp myspace profile



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace glitter

myspace glitter



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts





myspace layouts

myspace layouts



~¤BEAUTY...

myspace layouts

myspace layouts



myspace graphics

myspace graphics



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



layouts myspace

layouts myspace



~¤FASHION

profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



pimp myspace profile

pimp myspace profile



~¤DREAMS



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layout codes

myspace layout



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace backgrounds

myspace backgrounds



layouts myspace

layouts myspace



myspace comments

myspace comments



~¤BROKEN DREAMS

layouts myspace

layouts myspace



myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter

myspace glitter



myspace comments

myspace comments

"those who skip dinner always end up thinner."

"bricks and stones my broke her bones, but the names will make her starve herself to death."

"the tinner is the winner."

"nothing tastes good as thin feels."

"the calories you eat in private you wear in public."

"you can't taste the perfection, you can feel it."

"i'd rather be the skinny bitch than the fat cow."

"a moment on your lips forever on your hips."

"hunger hurts but starving works."

© tHoSe wHo sKiP dInNeR aLwAyS eNd uP tHiNnEr


ponedjeljak, 21.07.2008.

happy B-day to mee! :]

oyy leptiriceee
evo 15.7. meni bio 14 rodjendan... :]
bilo je drama... ;D
bila san pjana ko daska... lol..
mislin da san popila 2 boce vodke.... xp
party bio dramaaa...party
nego sad da predemo na stvar...
sojite sto van se nican javjala... :,(
opet san se zdebljalaaa... :[
sad se opet vrtim oko 61-62...headbang
grrr burninmad
tako da sam sad odlucila da idem na onaj challenge na kojemu su bile neke leptirice prije otp. mjesec dana....
ako mi se netko zeli prikljuciti - slobodno! :]
bit ce mi lakse da nisam sama...
pocinjem slijedeci ponedjeljak, dakle 28.7...
ja sam ga malo preoblikovala pa to sad ovako izgleda:

challenge

1.kalorije
0 = 20 bodova
1-100 = 10 bodova
101 - 500 = 5 bodova
501 - 1000 = 3 boda
1000 - 1500 = 0 bodova
za svakih 500 poslije 1500 = -10 bodova
(znaci 1501 - 2000 = -15 bodova, 2001 - 2500 = -20 bodova... itd.)

2.vjezbanje
za svakih pola sata vjezbanja = 5 bodova
za svakih 50 trbusnjaka = 2 boda
za svakih 10 sklekova = 2 boda
za svakih 30 cucnjeva = 2 boda
za svakih 50 preskoka preko uzeta = 3 boda
1km trcanja = 3 boda
1km voznje bicikla = 2 boda
1km hodanja = 1 bod
(trcanje ne ukljucuje trcanje za tramvajom ili sl. , a ni hodanje ne ukljucuje hodanje do posla, faxa, skole ili sl.)
1h aerobica/pilatesa ili sl. = 5 bodova
1h teretane = 7 bodova
1h bilo kakvog treninga laganog intenziteta =5 boda
1h bilo kakvog treninga srednjeg intenziteta = 7bodova
1h bilo kakvog treninga jakog intenziteta = 10bodova
cijeli dan bez vjezbanja = -20bodova

3. tekucina
za svakih pola litre vode = 2 boda
za svaku salicu (2dcl) zelenog ili crnog caja = 1 bod (ako je sa secerom ili medom 0 bodova)
manje od litre vode dnevno = -20 bodova

4. ostalo
za svaki izgubljeni kg = 10 bodova
za svako prejedanje = -20 bodova (ne vezano uz oduzimanje bodova zbog kalorija, pa se usudite prejest )
Slatkiši = -20 bodova (takodjer ne vezana za oduzimanje bodova zbog kalorija ili prejedanja, da vas sad vidim kako ce te jest slatko! Hahahh...bas sam zla..jelda?..lol..)
za svaki obrok poslije 18h = -10 bodova
budenje prije 10h = 1 bod
za svaki dan kada mislite da ste zasluzile = /-5 bodova


makla sam oduzimanje bodova za miu i samo ozljedivanje jer bi na kraju zavrsila u minusu s bodovima...lol...
nije to nist od cega bi se zdebljala, nego samo nesto cega bi bilo bolje da nema...
ali eto ima...pa sto cu sad....
A i dodala sam par stvari...

evo moran sad ic..
ako mi se iko hoce pridruzit u challengu da ne budem sama nek napise u kommachima...
pusaaa cerek



| kOmEnTs. (7) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.