Samo jedna duša malena...

ponedjeljak, 06.01.2014.

Nešto.

A kako tvoje srce?

Pitanje koje me jako iznenadilo, podjednako njegov sadržaj i činjenica da ga je uputila osoba koja ga je uputila. Zaista nisam mogao vjerovati, nisam očekivao takvo pitanje.
Odgovor sam izbjegavao i sam pred sobom, a kamoli pred drugima. Nisam baš bio. Ali ponekad si je teško to priznati.

(...)

Došao sam kući i ušao u sobu. U sobi je bio apsolutni mrak. Sjeo sam tako u toj tami, sjeo sam i naslonio se na krevet iza mojih leđa.
I tada je počelo.
Niotkud, najednom, suze su počele teći. Nisam plakao, zapravo nisam radio ništa, one su sve radile same.
Sjedio sam tako u tišini i mraku ne radeći ništa, a one su tekle.
Nisam to smatrao lošim. Niti sam se krivio zbog toga. Nakupilo se svega i svačega kroz vrijeme, valjda je moralo nekad.
Prošlo je neko vrijeme, i kako je počelo, tako je i stalo. Ustao sam, obrisao oči i otišao leći.

- Ma dobro, super. Kao i uvijek.
- 22:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.